SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bilety PKP Intercity w Google Maps

Pasażerowie podróżujący pociągami PKP Intercity mogą już kupić bilety w usłudze Google Maps. Wcześniej opcja była dostępna dla użytkowników aplikacji JakDojade. 

Dostępna w Google Maps opcja „Kup bilet” przeniesie klientów do zakupu biletu w systemie e-IC, w którym wyświetlony zostanie pociąg znaleziony wcześniej na platformie. Dzięki nowej funkcjonalności zaoszczędzą oni czas na szukaniu odpowiedniego połączenia na stronie przewoźnika - podkreślono na stronie przewoźnika. Po zapłaceniu za bilet, zostanie on wysłany na adres email.

Funkcja „Kup bilet” pojawi się przy wielu połączeniach krajowych. Docelowo mają nią zostać objęte wszystkie pociągi.

PKP Intercity - bilety w Google Maps

Bardzo cieszy nas współpraca z tak dużym partnerem, jakim jest Google. Wsłuchujemy się w głosy naszych pasażerów i rozumiemy, jak wiele z nich korzysta z różnych aplikacji, by skutecznie zaplanować swoją podróż. Kolejna współpraca z zewnętrznym kanałem to ukłon w ich stronę. Pracujemy nad tym, by sieć sprzedaży z każdym miesiącem się powiększała – mówi Tomasz Gontarz, wiceprezes zarządu PKP Intercity.

PKP Intercity oferuje podróże czterema kategoriami pociągów. Twoje Linie Kolejowe (TLK) i InterCity (IC) to połączenia ekonomiczne, zaś Express InterCity (EIC) i obsługiwane pojazdami Pendolino Express InterCity Premium (EIP) - połączenia ekspresowe. Największą popularnością cieszą się pociągi TLK i IC – w 2022 roku wybrało je ponad 90 proc. osób podróżujących z PKP Intercity.

Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl, Mapy Google, jako serwis www i aplikację mobilną odwiedza około 70 proc. polskich internautów.

Bilety PKP Intercity było można kupić dotychczas w aplikacji JakDojade. 

Dołącz do dyskusji: Bilety PKP Intercity w Google Maps

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Rzulta morda
Niech Intercity najpierw zajmie się swoją aplikacją na androida, która z aktualizacji na aktualizację działa coraz gorzej. Ostatnie skargi w komentarzach, to pobranie kasy za kupiony bilet, którego po tem nie ma w aplikacji. Sam miałem ten sam przypadek na początku lipca. Odzyskanie pieniędzy zajęło ponad 3tygodnie
odpowiedź
User
ios
to samo na iOS ich appka z każda aktualizacja ma więcej błędów i utrudnień w zakupie czy dostaniu się do zakupionego biletu. Jakoś pierwsza wersja działała bardzo długo.
odpowiedź
User
Appla
to samo na iOS
odpowiedź