Plejada z mniejszą przewagą nad Plotkiem i Pudelkiem, mocno w dół sekcja show-biznesowa o2.pl

Liderem zasięgowym wśród platform o tematyce show-biznesowej pozostaje Plejada.pl, przy czym po spadku liczby użytkowników zmalała jej przewaga nad Plotkiem i Pudelkiem. Duży spadek zanotowała sekcja show-biznesowa o2.pl, natomiast mocno wzrosły wyniki analogicznego działu Radiozet.pl i Jastrzabpost.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w lutym br. Plejadę (Ringier Axel Springer Polska) odwiedziło 7,73 mln użytkowników, czyli 25,74 proc. wszystkich internautów w Polsce. Każdy spędził w serwisie średnio 11 minut i 24 sekund.

Plotek (Agora), jako serwis www i aplikacja mobilna, zanotował 7,71 mln użytkowników, 25,66 proc. zasięgu oraz 8 minut i 39 sekund przeciętnego czasu spędzonego przez internautę, a Pudelek.pl (Grupa Wirtualna Polska) - 7,07 mln użytkowników, 23,55 proc. zasięgu oraz 28 minut i 25 sekund średniego czasu korzystania.

W tej ostatniej statystyce Pudelek pozostaje zdecydowanym liderem. Oprócz Plejady poziom 10 minut przekroczył Pomponik (Grupa Polsat-Interia), na którym 6,82 mln internautów spędziło średnio po 12 minut i 20 sekund.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/onet-wp-interia-i-twitter-ze-wzrostami-krocej-na-facebooku-youtubie-i-tiktoku-mediapanel-z-lutego,7170021623695489a ##

Sekcję show-biznesową o2.pl (Grupa Wirtualna Polska) odwiedziło 6,27 mln internautów, z których każdy spędził przeciętnie 4 minuty. Na Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska) taki dział zanotował 5,85 mln użytkowników oraz 5 minut i 38 sekund średniego czasu korzystania, na WP.pl (Grupa Wirtualna Polska) - 4,64 mln internautów oraz 4 minuty i 28 sekund przeciętnego czasu korzystania, a na Radiozet.pl (Eurozet) - 3,19 mln użytkowników oraz 3 minuty i 2 sekundy średniego czasu korzystania.

Jastrzabpost.pl przyciągnął 5,39 mln internautów, z których każdy spędził na stronie przeciętnie 8 minut i 36 sekund. Natomiast Party.pl (Edipresse Polska) zanotowało 3,24 mln odwiedzających oraz 3 minuty i 45 sekund średniego czasu korzystania.

grafika

Miesiąc do miesiąca Plejada.pl zanotowała spadek liczby użytkowników o 423,5 tys. (5,2 proc.) oraz średniego czasu korzystania o minutę i 46 sekund (13,4 proc.). W konsekwencji zmalała jej przewaga zasięgowa nad Plotkiem (wzrost liczby odwiedzających o 294,2 tys., czyli 4 proc.) i Pudelek.pl (wzrost o 515,2 tys. użytkowników, 7,9 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/strony-glowne-onet-znow-przed-wp-pl-w-dol-gazeta-pl,7170019975010433a ##

Spadek średniego czasu korzystania zanotowały prawie wszystkie platformy, częściowo wynika to z tego, że w lutym jest trzy dni mniej niż w styczniu. Najmocniej ten wskaźnik zmalał w dziale show-biznesowym o2.pl (o 3 minuty i 3 sekundy, czyli 43,3 proc.) i WP.pl (o minutę i 23 sekundy, 22,3 proc.).

Przeciętny czas spędzony przez internautę wydłużył się jedynie na Plotku (o 34 sekundy, czyli 7 proc.) oraz w sekcji show-biznesowej Radiozet.pl (o 33 sekundy, 22,1 proc.).

W dziale o2.pl o show-biznesie liczba internautów zmniejszyła się o 1,47 mln (19 proc.). Analogiczny dział WP.pl zanotował spadek o 857 tys. użytkowników (15,6 proc.), a Party.pl - o 468 tys. (12,6 proc.).

Za to Jastrzabpost.pl zyskał 700,2 tys. internautów (14,9 proc.), a sekcja show-biznesowa portalu Radia ZET - 730,4 tys. (29,7 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii