TVN24 liderem, TVP Info w dół o 72 proc. Rosną TV Republika i wPolsce.pl

Liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych w marcu br. było TVN24. Największymi wzrostami pochwalić się mogły prawicowe stacje Telewizja Republika i Telewizja wPolsce.pl. Z kolei najwięcej straciło TVP Info, które od końca grudnia ub.r. nadaje w nowej odsłonie - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

MK
MK
Udostępnij artykuł:
TVN24 liderem, TVP Info w dół o 72 proc. Rosną TV Republika i wPolsce.pl

Średni dobowy udział TVN24 w marcu 2024 roku wyniósł 6,21 proc., po wzroście względem analogicznego okresu rok wcześniej o 26,73 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Z miejsca ósmego na drugie awansowała Telewizja Republika, która zanotowała trzecią najwyższą miesięczną oglądalność w historii nadawania (2,94 proc.; + 3166,67 proc. - największy wzrost w zestawieniu).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-telewizji-marzec-2024-tvn-lider-tv-republika,7169397270485121a ##

Podium uzupełnia Polsat News. W marcu br. kanał miał 1,51 proc. udziału, po spadku względem marca 2023 roku o 3,82 proc.

TVP Info w nowej odsłonie straciło prawie trzy czwarte widzów

Na czwartą pozycję (z drugiej) spadło TVP Info. Średni miesięczny wynik kanału wyniósł 1,30 proc. (po spadku o 71,74 proc.). Stacja w wyniku nowego decyzji nowego szefostwa TVP nie nadawała od 20 grudnia ub.r. od godz. 11.18 do 29 grudnia ub.r. do 19.30. Obecnie można ją oglądać w nowej odsłonie.

Bardzo wysokim wzrostem pochwalić się może także Telewizja wPolsce.pl - o 1033,33 proc. do 0,34 proc. Stacja w zestawieniu uplasowała się na dziewiątej pozycji.

0,38 proc. udziału Polsat News Polityka

Grupy TVN i Polsatu wyprzedziły TVP

Największy udział (6,74 proc.) wśród grup kanałów newsowych w marcu br. miała Telewizja TVN, mająca w portfolio stacje TVN24 oraz TVN24 BiS i notująca wzrost o 24,58 proc. Grupy nadawcy na pozycję lidera awansowały z miejsca drugiego.

Po raz trzeci w historii na drugą lokatę (z trzeciej) awansowały anteny newsowe Telewizji Polsat, których udział zwiększył się o 28,02 proc. do 2,97 proc. (łączne dane dla Polsat News, Polsat News 2, Polsat News Polityka i Wydarzenia24).

Z kolei z pierwszego na trzecie miejsce spadły anteny newsowe Telewizji Polskiej, których wynik zmniejszył się o 62,36 proc. do 2,07 proc. (TVP Info i TVP3).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/fakty-tvn-ogladalnosc-wydarzenia-19-30-wyniki-marzec-2024,7169396728633473a ##

Łączny rynkowy udział wszystkich dostępnych na rynku stacji informacyjnych w marcu 2024 roku wyniósł 15,07 proc. Było to o 12,80 proc. więcej niż w marcu 2023 roku.

grafika

TVN24 na czele w 16-49, TV Republika wzrosła 52-krotnie

Wśród widzów w grupie 16-49 na pozycji zdecydowanego lidera wśród stacji informacyjnych w marcu 2024 roku znalazło się TVN24 z wynikiem 3,18 proc., po wzroście o 3,58 proc.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/lepsza-polska-dorota-gawryluk-polsat-ogladalnosc-wyniki,7169396999358593a ##

Z ósmego na drugie miejsce awansowała Telewizja Republika. Stacja miała 1,05 proc. udziału, po wzroście o 5150 proc. - największym w zestawieniu. Podium uzupełnia Polsat News, którego udział wyniósł 0,95 proc. (w dół o 6,86 proc.).

Grupa Polsat wyprzedziła Grupę TVP

Spośród grup kanałów informacyjnych liderem wśród widzów w wieku 16-49 lat też był TVN. Stacje tej grupy miały tutaj 3,51 proc. udziału, po wzroście o 0,29 proc.

Po raz czwarty w historii w grupie 16-49 z trzeciego na drugie miejsce awansowały informacyjne kanały Grupy Polsat (1,81 proc.; wzrost o 17,53 proc.), które wyprzedziły anteny Telewizji Polskiej (0,93 proc.; spadek o 54,19 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/polska-walia-bramki-wideo-opinie,7169399021782657a ##

Wszystkie stacje newsowe w tym ujęciu miały 8,60 proc. udziału w rynku, po wzroście o 14,82 proc.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu