'Jak oni śpiewają' lepsi od meczu i Wiktorów

Podczas minionego weekendu statystyczny Polak spędził przed telewizorem średnio dziennie 4 godziny i 42 minuty, podczas gdy przeciętnie w majowy weekend było to tylko 4 godziny i 6 minut.

kk-agb
kk-agb
Udostępnij artykuł:

W sobotę na Polsacie był emitowany finałowy odcinek programu Jak oni śpiewają. Zwyciężczynią została Agnieszka Włodarczyk. Ostatni odcinek obejrzało prawie 5 mln widzów, z całej widowni obecnej w tym czasie przed telewizorami 35% widzów wybrało stację Polsat - wynika z danych AGB Nielsen Media Research.

Wcześniej o 17.45 w sobotę w TVP 1 miała miejsce transmisja meczu Azerbejdżan - Polska w ramach Eliminacji Mistrzostw Europy – mecz oglądało średnio 4,3 mln.  Tym razem większą część widowni stanowili mężczyźni – 63%. Widzowie zgromadzeni przed telewizorami mieli przeważnie między 30 a 34 lat i powyżej 40 roku życia. Pochodzili z bardzo małych miast (poniżej 50 tys.) lub z dużych powyżej 200 tys. Wpływy z reklam i plansz sponsorskich wokół meczu wyniosły 1,7 mln zł.

W niedzielę, 3 czerwca na TVN-ie o 20.03 transmitowano galę Wiktory 2006. Galę oglądało 2,3 mln widzów (udział stacji wyniósł 14,7%). Wpływy reklamowe wokół programu wyniosły 1,65 mln zł. W zeszłym roku galę „Wiktory 2005” oglądało 4,1 mln widzów, gromadząc 26% widowni obecnej w tym czasie przed telewizorami. Być może na niższą oglądalność gali niż rok temu, złożyły się konkurencyjne programy nadawane w tym czasie na innych stacjach W trakcie trwania gali miała miejsce emisja serialu Ranczo o 20.22 w TVP 1, który ostatnio stał się bardzo popularny. Zgromadził on średnio 7,8 mln widzów. Ponadto na Polsacie o 20.01 miała miejsce transmisja meczu Ligii Światowej Polska – Argentyna, którą oglądało 2,6 mln widzów.

kk-agb
Autor artykułu:
kk-agb
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style