W sklepach Gucci można płacić kryptowalutami

Ekskluzywna modowa marka Gucci umożliwia klientom swoich sklepów płatność kryptowalutami. Rozwiązanie to na razie jest testowane w wybranych butikach w Stanach Zjednoczonych.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Marka Gucci do końca tego miesiąca wprowadzi możliwość płacenia kryptowalutami. Początkowo będą mogli skorzystać z tego rozwiązania klienci 5 sklepów w Stanach Zjednoczonych: w Wooster Street w Nowym Jorku, Rodeo Drive w Los Angeles,Miami Design District, Phipps Plaza w Atlancie i The Shops w Crystals w Las Vegas.

Początkowo klienci tych butików będą mieć do dyspozycji 12 kryptowalut: BTC i ETH, Bitcoin Cash (BCH), Wrapped Bitcoin (wBTC), Litecoin (LTC), Shiba Inu (SHIB), Dogecoin (DOGE) oraz pięć różnych stablecoinów.

Na początku płatności będą realizowane z wykorzystaniem maili zawierających kod QR, który klient będzie musiał wykorzystać do opłacenia zamówienia.

Firma zapowiada, że jeśli ta forma płatności spotka się z zainteresowaniem klientów w 5 wybranych sklepach, zostanie docelowo wprowadzona w pozostałych sklepach Gucci - 111 placówkach w Ameryce Północnej.

Warto przypomnieć, że marka Gucci niedawno kupiła jedną z działek w metaverse The Sandbox i stworzyła tam wirtualny sklep dla klientów. Brand eksperymentował też z NFT. Kilkuminutowy film sprzedano w 2021 r. na aukcji Christie’s za 25 tys. dolarów.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]