SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jak powstawał wiosenny spot TVN? (making of)

Telewizja TVN wiosenną ramówkę promuje spotem, w którym pokazano tzw. kinetyczne domino. Zaprojektowali i zbudowali je studenci z kół naukowych Politechniki Warszawskiej. Zapraszamy do obejrzenia materiału making of.

Przy każdym segmencie konstrukcji zwanej też maszyną Rube Goldberga, w spocie pojawiają się gwiazdy najważniejszych wiosennych formatów TVN: Kuba Wojewódzki, Szymon Majewski, Anna Mucha grająca w serialu “Prosto w serce”, Katarzyna Olubińska z “Wymiataczy”, aktorzy z seriali “Usta Usta” i "Przepis na życie" oraz jurorzy i prowadzący “You Can Dance” i “X-Factora”. Nad projektem zaczęto pracować od listopada, scenografię budowano od końca grudnia, a zdjęcia z udziałem gwiazd TVN trwały przez dwa dni w połowie stycznia.





Utworem muzycznym wykorzystanym w spocie jest piosenka "Run" w wykonaniu amerykańskiego zespołu Vampire Weekend. Za produkcję filmu odpowiadał dział autopromocji TVN. Jego pomysłodawcą i reżyserem był Łukasz Grzegorzek, funkcję art directora projektu pełnił Przemysław Kilichowski, a za kreację odpowiadał Robert Przyszlak (zobacz spot).

Dołącz do dyskusji: Jak powstawał wiosenny spot TVN? (making of)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Miti
Panowie z TVN, jak będziecie kiedyś potrzebowali kogoś do obalania tych butelek, dajcie znaka. Za darmo się zjawię. Doskonała robota.
odpowiedź
User
creativ
Dobra Robota, najlepszy spot TVN, bardzo kreatywnie wykonane
odpowiedź
User
kinga
wiele halasu o nic. Slabe. Duzo pracy malo efektowne. Jak dla telewizji politechniki wroclawskiej a nie stacji z zadeciem na leadera
odpowiedź