SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Jak powstawał wiosenny spot TVN? (making of)

Telewizja TVN wiosenną ramówkę promuje spotem, w którym pokazano tzw. kinetyczne domino. Zaprojektowali i zbudowali je studenci z kół naukowych Politechniki Warszawskiej. Zapraszamy do obejrzenia materiału making of.

Jak powstawał wiosenny spot TVN? (making of)

Przy każdym segmencie konstrukcji zwanej też maszyną Rube Goldberga, w spocie pojawiają się gwiazdy najważniejszych wiosennych formatów TVN: Kuba Wojewódzki, Szymon Majewski, Anna Mucha grająca w serialu “Prosto w serce”, Katarzyna Olubińska z “Wymiataczy”, aktorzy z seriali “Usta Usta” i "Przepis na życie" oraz jurorzy i prowadzący “You Can Dance” i “X-Factora”. Nad projektem zaczęto pracować od listopada, scenografię budowano od końca grudnia, a zdjęcia z udziałem gwiazd TVN trwały przez dwa dni w połowie stycznia.





Utworem muzycznym wykorzystanym w spocie jest piosenka "Run" w wykonaniu amerykańskiego zespołu Vampire Weekend. Za produkcję filmu odpowiadał dział autopromocji TVN. Jego pomysłodawcą i reżyserem był Łukasz Grzegorzek, funkcję art directora projektu pełnił Przemysław Kilichowski, a za kreację odpowiadał Robert Przyszlak (zobacz spot).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Jak powstawał wiosenny spot TVN? (making of)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Miti
Panowie z TVN, jak będziecie kiedyś potrzebowali kogoś do obalania tych butelek, dajcie znaka. Za darmo się zjawię. Doskonała robota.
8 8
odpowiedź
User
creativ
Dobra Robota, najlepszy spot TVN, bardzo kreatywnie wykonane
8 8
odpowiedź
User
kinga
wiele halasu o nic. Slabe. Duzo pracy malo efektowne. Jak dla telewizji politechniki wroclawskiej a nie stacji z zadeciem na leadera
8 8
odpowiedź
User
internauta456
"kinga" napisał(a): wiele halasu o nic. Slabe. Duzo pracy malo efektowne. Jak dla telewizji politechniki wroclawskiej a nie stacji z zadeciem na leadera


To mogłaś się zgłosić i zrobić lepszą, stworzenie takiej konstrukcji to nie układanie domino w domu i zgadzam się z poprzednimi komentarzami, że najlepszy spot TVNu
8 8
odpowiedź