Jak powstawał wiosenny spot TVN? (making of)

Telewizja TVN wiosenną ramówkę promuje spotem, w którym pokazano tzw. kinetyczne domino. Zaprojektowali i zbudowali je studenci z kół naukowych Politechniki Warszawskiej. Zapraszamy do obejrzenia materiału making of.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Przy każdym segmencie konstrukcji zwanej też maszyną Rube Goldberga, w spocie pojawiają się gwiazdy najważniejszych wiosennych formatów TVN: Kuba Wojewódzki, Szymon Majewski, Anna Mucha grająca w serialu “Prosto w serce”, Katarzyna Olubińska z “Wymiataczy”, aktorzy z seriali “Usta Usta” i "Przepis na życie" oraz jurorzy i prowadzący “You Can Dance” i “X-Factora”. Nad projektem zaczęto pracować od listopada, scenografię budowano od końca grudnia, a zdjęcia z udziałem gwiazd TVN trwały przez dwa dni w połowie stycznia.

Utworem muzycznym wykorzystanym w spocie jest piosenka "Run" w wykonaniu amerykańskiego zespołu Vampire Weekend. Za produkcję filmu odpowiadał dział autopromocji TVN. Jego pomysłodawcą i reżyserem był Łukasz Grzegorzek, funkcję art directora projektu pełnił Przemysław Kilichowski, a za kreację odpowiadał Robert Przyszlak (zobacz spot).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych