SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jak prowadzić blogi firmowe? 10 przykazań Dominika Kaznowskiego

Co jest szczególnie ważne przy prowadzeniu bloga firmowego? Na co przede wszystkim należy zwrócić uwagę? Rad udziela Dominik Kaznowski, pomysłodawca i organizator konkursu Blog Firmowy Roku.

Dominik Kaznowski

Dominik Kaznowski

Dominik Kaznowski, specjalista z zakresu marketingu i komunikacji w internecie obecnie związany z agencją Publicon, blogosferą firmową zajmuje się od 5 lat. Ocenia, że w tym czasie nastąpiła ogromna zmiana w podejściu firm do otwartej komunikacji w sieci. - Blogi są dzisiaj wykorzystywane nie tylko przez największe marki z sektora telekomunikacyjnego (Orange, Play, Netia) czy finansów (BZ WBK, PKO BP, DM BOŚ) ale również jednoosobowe firmy ze wszystkich sektorów gospodarki - opisuje.

Co według Dominika Kaznowskiego jest kluczowe przy prowadzeniu bloga firmowego? Poniżej 10 najważniejszych rad.



Obecnie trwa 5. edycja wymyślonego i organizowanego przez Dominka Kaznowskiego konkursu Blog Firmowy Roku. Zgłoszono do niej ponad 130 blogów, które podzielono na trzy kategorie (blogi młode, dojrzałe i profesjonalne) na podstawie tego, jak długo są prowadzone. Wszystkie zostaną ocenione przez studentów politologii Collegium Civitas, a wyniki zostaną ogłoszone 15 stycznia podczas seminarium w siedzibie uczelni. 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Jak prowadzić blogi firmowe? 10 przykazań Dominika Kaznowskiego

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
slawek
w tekscie jest kilka błędów np. Wpsiów
odpowiedź