„Jaka to melodia?” najchętniej oglądanym teleturniejem w Polsce

W jesiennej ramówce wśród teleturniejów największą popularnością cieszy emitowana od lat „Jaka to melodia?” - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
„Jaka to melodia?” najchętniej oglądanym teleturniejem w Polsce
Stare studio "Jaka to melodia?", fot. I. Sobieszczuk/TVP

W okresie od 2 września do 29 października br. wśród polskich teleturniejów najwięcej widzów gromadziła „Jaka to melodia?”, emitowana na antenie TVP1 w dni powszednie o godz. 17.25 oraz w niedziele o 18.20.

Średnia oglądalność programu Roberta Janowskiego w tym okresie wyniosła 2,32 mln widzów, co przełożyło się na 22,92 proc. udziału w rynku wśród wszystkich oglądających telewizję - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajmuje emitowana w TVP2 w weekendy o 14.00 „Familiada”, której średnia widownia w jesiennej ramówce wynosi 1,86 mln osób (21,56 proc. udziału). Na ostatnim miejscu podium plasuje się „Jeden z dziesięciu” (1,77 mln widzów; 14,42 proc. udziału), który pokazywany jest od poniedziałku do piątku o godz. 18.50 także na antenie Dwójki.

Natomiast ostatnie miejsce należy do „Postaw na milion” (emisja soboty o 19.05 również w TVP2; 1,45 mln widzów; 11,63 proc. udziału).

Wśród widzów z grupy komercyjnej pozycja lidera także należy do teleturnieju „Jaka to melodia?”, która gromadzi tutaj 490 tys. widzów, a jej udział wynosi 13,27 proc. Drugie miejsce zajmuje „Familiada” (416 tys. widzów; 12,15 proc. udziału), a trzecie - „Jeden z dziesięciu” (365 tys.; 8,20 proc.).

W zestawieniu ujęto średnie wyniki oglądalności polskich teleturniejów w okresie od 2 września do 29 października 2013 roku.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej