SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Jaka to melodia?” z Brzozowskim miała o 180 tys. widzów więcej niż z Norbim. 48,23 mln zł z reklam

W sezonie 2019/2020 teleturniej „Jaka to melodia?” z udziałem Rafała Brzozowskiego w roli nowego prowadzącego oglądało średnio 1,67 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej teleturniej zyskał 180 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji cyklu była liderem rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 48,23 mln zł.

Rafał Brzozowski w „Jaka to melodia?”; fot. TVPRafał Brzozowski w „Jaka to melodia?”; fot. TVP

Średnia widownia premierowych odcinków teleturnieju „Jaka to melodia?” wyemitowanych w okresie od 7 września 2019 roku do 5 kwietnia 2020 roku wyniosła 1,67 mln osób. Udział TVP1 w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 14,15 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,69 proc. w grupie 16-49 i 9,36 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najwięcej widzów w analizowanym okresie przyciągnął odcinek audycji z 24 listopada ub.r. Śledziło go średnio 2,96 mln osób.

Dla porównania, średnia widownia „Jaka to melodia?” w poprzednim sezonie (tj. od 1 września 2018 roku do 9 czerwca 2019 roku) wyniosła 1,49 mln osób. Przełożyło się to na 13,33 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,82 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 8,84 proc. w grupie 16-59. Teleturniej zyskał 180 tys. widzów.

TVP1 w czasie emisji programu prowadzonego przez Rafała Brzozowskiego była liderem rynku telewizyjnego. Na drugim miejscu uplasował się Polsat, który miała 13,33 proc. udziału. Trzecia była TVP2 (8,39 proc.), a tzw. „wielką czwórkę” zamyka TVN (8,32 proc).

Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Jedynka przegrała z TVN i Polsatem.

Wpływy z reklam wokół premierowych odcinków „Jaka to melodia?” w sezonie 2019/2020 wyniosły 48,23 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

W tym roku Telewizja Polska zakończyła sezon teleturnieju o około 2 miesiące wcześniej, niż zazwyczaj. Wynika to z powodu wstrzymania prac na planie programu z powodu epidemii koronawirusa.

Norbert „Norbi” Dudziuk prowadził „Jaka to melodia?” przez cały sezon 2018/2019. Od 7 września ub.r. jest gospodarzem emitowanego w TVP2 teleturnieju „Koło fortuny”.

Przez poprzednie 21 lat „Jaką to melodię?” prowadził Robert Janowski.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 9,68 proc.

Dołącz do dyskusji: „Jaka to melodia?” z Brzozowskim miała o 180 tys. widzów więcej niż z Norbim. 48,23 mln zł z reklam

25 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
frde
Brzozowski jest mocny. A kiedyś taki jeden prowadzący odszedł i gdzieś przepadł.... Pewnie mu się wydawało że jest niezastąpiony
odpowiedź
User
marzenka
szmira!wkolko to samo
odpowiedź
User
Pdk
Bez Janowskiego nie oglądam. Co Kurskiemu on przeszkadzał?
odpowiedź