Średnia widownia premierowych odcinków teleturnieju „Jaka to melodia?” wyemitowanych w okresie od 7 września 2019 roku do 5 kwietnia 2020 roku wyniosła 1,67 mln osób. Udział TVP1 w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 14,15 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,69 proc. w grupie 16-49 i 9,36 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów w analizowanym okresie przyciągnął odcinek audycji z 24 listopada ub.r. Śledziło go średnio 2,96 mln osób.

Dla porównania, średnia widownia „Jaka to melodia?” w poprzednim sezonie (tj. od 1 września 2018 roku do 9 czerwca 2019 roku) wyniosła 1,49 mln osób. Przełożyło się to na 13,33 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,82 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 8,84 proc. w grupie 16-59. Teleturniej zyskał 180 tys. widzów.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/show-8-wspanialych-ogladalnosc-program-tvp1-opinie,7170722946426497a ##
TVP1 w czasie emisji programu prowadzonego przez Rafała Brzozowskiego była liderem rynku telewizyjnego. Na drugim miejscu uplasował się Polsat, który miała 13,33 proc. udziału. Trzecia była TVP2 (8,39 proc.), a tzw. „wielką czwórkę” zamyka TVN (8,32 proc).
Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Jedynka przegrała z TVN i Polsatem.

Wpływy z reklam wokół premierowych odcinków „Jaka to melodia?” w sezonie 2019/2020 wyniosły 48,23 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
W tym roku Telewizja Polska zakończyła sezon teleturnieju o około 2 miesiące wcześniej, niż zazwyczaj. Wynika to z powodu wstrzymania prac na planie programu z powodu epidemii koronawirusa.
Norbert „Norbi” Dudziuk prowadził „Jaka to melodia?” przez cały sezon 2018/2019. Od 7 września ub.r. jest gospodarzem emitowanego w TVP2 teleturnieju „Koło fortuny”.

Przez poprzednie 21 lat „Jaką to melodię?” prowadził Robert Janowski.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/koniec-programu-gra-muzyka-robert-janowski-tv-puls,7170769227028097a ##











