SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Jakub Abramczuk: z Agory do Cyfrowego Polsatu

Jakub Abramczuk, pełniący poprzednio funkcję chief of multimedia video services Gazeta.pl w Agorze, przeszedł do Cyfrowego Polsatu na stanowisko head of online video development - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl.

Article

Abramczuk jako head of online video development odpowiada w Cyfrowym Polsacie przede wszystkim za zarządzanie rozwojem treści wideo na platformie Ipla.

W Agorze pracował od 2004 roku. Przez blisko osiem lat pełnił funkcję chief of multimedia video services w Gazeta.pl. Wcześniej był m.in. wydawcą w Gazeta.pl oraz online communities managerem. W latach 2002-2004 pracował jako researcher w Pracowni Badań Społecznych. Był też koordynatorem teamu mediowego w Amnesty International.

W październiku br. aplikacja Ipla zanotowała 801,5 tys. użytkowników i 1,85 mln uruchomionych aplikacji, a serwis Ipla.tv - 1,67 mln użytkowników i 26,53 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz pełne wyniki serwisów tematycznych).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Jakub Abramczuk: z Agory do Cyfrowego Polsatu

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lolik
"head of online video development" - za takie coś powinny być mandaty. Jesteśmy w Polsce i nie używajmy jakichś dziwacznych zapożyczeń - niemożna poprostu DYREKTOR DS. ROZWOJU TREŚCI ONLINE
15 8
odpowiedź
User
bywa
"head of online video development" - za takie coś powinny być mandaty. Jesteśmy w Polsce i nie używajmy jakichś dziwacznych zapożyczeń - niemożna poprostu DYREKTOR DS. ROZWOJU TREŚCI ONLINE


Jak się kopiuje opisy z linkedina, to się tak ma. mogli skopiować z goldenline, byłoby po polsku :)
11 9
odpowiedź
User
olgierd
Żadna strata dla Agory
13 11
odpowiedź
User
nick
Żadna strata dla Agory

No, więcej autoodtwarzania i tak już nie wcisną
12 9
odpowiedź
User
Alek
Fakt faktem, że ipla ma się w tym momencie dobrze, bo jest co oglądać. Filmy, sport, programy edukacyjne, seriale, muzyka - wszystkiego pod dostatkiem. No ale fakt faktem, że trzeba to ładnie opakować i musi to dotrzeć do potencjalnych klientów.
8 9
odpowiedź