Jakub Prószyński wraca do Monday

Jakub Prószyński po ponad trzech latach przerwy wraca do pracy w agencji Monday (wcześniej jako Monday PR) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z początkiem sierpnia objął stanowisko social media managera.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Jakub Prószyński wraca do Monday
Jakub Prószyński

Prószyński współpracował z Monday w latach 2013-2015 jako community manager. Przez ostatnie trzy lata zaś pracował w Truly (wcześniej Przeagencja) na stanowisku head of social media.

- W czasie mojej nieobecności w Monday dział digital bardzo mocno się rozrósł. Wracam zatem do miejsca w którym przyda się moje doświadczenie, ale też będę miał od kogo się uczyć i czerpać inspirację. Bardzo sobie również cenię atmosferę jaka panuje w firmie i moje relacje z przełożonymi (dziękuję bardzo Adamowi Kozłowskiemu za zaufanie i kolejną szansę), bo z Mondayem byłem w kontakcie przez cały ten okres, gdy pracowałem w innych firmach - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Jakub Prószyński.

Prószyński w Monday zajmuje koordynacją prac i oraz rozwojem działu digital pod kątem pozyskiwania klientów B2C z nowych dla agencji branż. Zadba także o poszerzanie zakresu kompetencji zespołu.

Z branżą marketingową Prószyński związany jest od 7 lat. Doświadczenie gromadził w Havas WorldwideCarrot, FaceAddicted i Think Kong. Studiował socjologię na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"