SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jakub Żulczyk ambasadorem marki Kinley w Polsce

Jakub Żulczyk, pisarz i scenarzysta, autor powieści „Ślepnąc od świateł” został ambasadorem marki Kinley, należącej do Coca-Cola HBC Polska. Kinleya promować będą też Roma Gąsiorowska i Piotr Rogucki.

- Stało się tak, że zostałem ambasadorem. Konkretnie, zostałem ambasadorem marki Kinley i napoju Bitter Lemon. Ta sympatyczna funkcja łączy się różnymi równie sympatycznymi rzeczami, o których będę was tu informował na bieżąco. Ale żeby nie było, oprócz picia napojów gazowanych pogadamy sobie również o poważniejszych rzeczach, takich jak dorastanie, rozwój i dojrzałość. Powinno być ciekawie. Stay tuned. Kinley Polska #kinley #kinleypolska” - informuje Jakub Żulczyk.

Więcej szczegółów na obecnym etapie nie ujawnił. Z kolei biuro prasowe Coca-Coli nie odpowiedziało na nasze pytania dotyczące współpracy z pisarzem: na czym będzie polegać, czy pojawi się w reklamach itp.

Podobne informacje w social mediach podali też Roma Gąsiorowska i Piotr Rogucki.

- Dołączam do zacnej ekipy wspierającej nową kampanię Kinley Polska Będzie o dorastaniu, ważnych decyzjach i dobrym smaku. Obserwujcie postępy - napisał Rogucki.


Z kolei Roma Gąsiorowska, która promuje smak Virgin Mojito napisała, że „zaczyna opowieść o smaku: „Żyję w biegu, ale dbam o to, żeby sprawiać sobie małe przyjemności. Po ciężkim dniu taką chwilą odprężenia, może być smak, który powoduje, że na chwilę o wszystkim zapominasz. Świadomość tego kim jestem, czym się otaczam, co i w jaki sposób na mnie wpływa i odpowiednie selekcjonowanie tego według jakości i pozytywnego wpływu, to podstawa harmonizowania siebie wewnętrznie i współgranie z otoczeniem. Przywiązuję do tego ogromną wagę, czasem mam ochotę zaszaleć i pozwolić sobie w tym na odrobinę kontrolowanej przyjemności ☺️? Znalazłam taki smak, który powoduje, że uśmiech pojawia się na twarzy i ciało doznaje przyjemnego odprężenia ? Tym razem to nie jedzenie, to Kinley Polska ?? Smak Virgin Mojito stał się moją aktualną obsesją, oczywiście podchodzę do tego z umiarem i staram się dozować sobie tę przyjemność, ale nie mogłam się powstrzymać, aby stać się ambasadorem tego smaku, po to, żeby więcej Wam o nim opowiedzieć . Zaczynamy opowieść o smaku”.


Marka toniku Kinley nie była w ostatnich latach szeroko promowana.

Dołącz do dyskusji: Jakub Żulczyk ambasadorem marki Kinley w Polsce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl