SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Jan Mosiejczuk: z Grey Group do Isobar Poland

Do zespołu Isobar Poland dołączył Jan Mosiejczuk, gdzie objął stanowisko brand strategy champion. Ostatnio pracował w Grey Group.

Jan Mosiejczuk Article

Mosiejczuk będzie odpowiadał za planowanie największych kampanii oraz usługi konsultingowe dla obecnych i nowych klientów agencji.

- Tworzymy silne fundamenty usług konsultingowych związanych z budową i pozycjonowaniem architektury marek. Nasz dział strategii obok projektowania klasycznej komunikacji realizuje również projekty na styku strategii marek oraz strategii produktu - mówi Krzysztof Andrzejczak, dyrektor zarządzający Isobar Poland.

Mosiejczuk posiada 20-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Do Isobar Poland przeszedł z Grey Group, gdzie pracował na stanowisku planning director. Wcześniej pełnił funkcje dyrektora strategii w agencjach San Markos, Saatchi & Saatchi i pracował m.in. w Leo Burnett, Publicis oraz Young & Rubicam. Na koncie ma 5 nagród Effie, Złote Orły i Kreaturę. Był również jurorem w konkursach KTR i Effie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Jan Mosiejczuk: z Grey Group do Isobar Poland

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ekspert
powodzenia Janku!!!
13 8
odpowiedź