SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jarosław Gugała i Piotr Kraśko w kampanii „Trzy kolory” (wideo)

Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie rozpoczął główną część kampanii edukacyjnej „Trzy kolory”. Ambasadorami akcji są szefowie najważniejszych telewizyjnych programów informacyjnych: Jarosław Gugała z „Wydarzeń” Polsatu i Piotr Kraśko z „Wiadomości” TVP1.

Główny spot z kampanii „Trzy kolory” pokazuje zderzenie na warszawskiej ulicy samochodu z autobusem spowodowane przez kierowcę pierwszego pojazdu, który starając się przejechać przez skrzyżowanie w ostatnim momencie palenia się żółtego światła sygnalizacji, tak naprawdę wjeżdża, gdy pali się już czerwone. W kolizji cierpią przede wszystkim pasażerowie autobusu, symbolizowani przez pluszowe misie.

Na koniec klipu Jarosław Gugała, dyrektorem informacji i publicystyki w Telewizji Polskiej kierujący m.in. redakcją „Wydarzeń”, przypomina, że w sygnalizacji drogowej są tylko trzy kolory: zielony, żółty i czerwony. Ma to uświadamiać kierowcom, że nie warto wjeżdżać na skrzyżowanie, gdy pali się już żółte światło.

Oprócz tego spotu przygotowano zabawny animowany klip, skierowany do najmłodszych kierowców, jeżdżących np. skuterami. Został w nim wykorzystany głos Piotra Kraśki, redaktora naczelnego „Wiadomości” TVP1.

Trzecim ambasadorem akcji miał być Kamil Durczok, do niedawna redaktor naczelny „Faktów” TVN, jednak zrezygnowano z jego udziału po oskarżeniach o mobbing pod jego adresem w publikacjach tygodnika „Wprost” (więcej na ten temat).

- Nie chcieliśmy robić kolejnej kampanii martyrologicznej, epatującej krwią, ponieważ mamy wrażenie, że odbiorcy uodpornili się już na takie przekazy - tłumaczy w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Adam Sobieraj, rzecznik prasowy Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie.

Spoty będą emitowane w telewizji (w kanałach z oferty Polsatu), internecie oraz na ekranach w pojazdach komunikacji miejskiej (metrze, autobusach i tramwajach) w Warszawie. Uruchomiono też serwis internetowy 3kolory.waw.pl, a od połowy marca trwa już konkurs wiedzy o zasadach ruchu drogowego realizowany wspólnie z Radiem Kolor. Kampania z różną intensywnością będzie prowadzona do końca br. (przede wszystkim przy okazji kolejnych eventów).

Koncepcję akcji we własnym zakresie przygotował Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie. Realizacją spotów zajął się dom produkcyjny Psycho-Media.

Dołącz do dyskusji: Jarosław Gugała i Piotr Kraśko w kampanii „Trzy kolory” (wideo)

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
black
Gugała nie jest szefem Wydarzeń a tak wynika ze wstępu...

I prosiłbym nie kasować komentarza :)
odpowiedź
User
Kael
A kto za to zapłaci?? Coś mi się zdaje, że to nowy sposób na skręcenie kasy. Zresztą facet na pierwszym zdjęciu wygląda jak zbój z Wołomina.
odpowiedź
User
zac
PO płaci swoim dziennikarzom.
odpowiedź