SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jarosław Kuźniar odchodzi z Onetu, stawia na własne projekty

Z końcem czerwca Jarosław Kuźniar kończy współpracę z Onetem (Ringier Axel Springer Polska), w którym był szefem krótkich form wideo i gospodarzem pasma „Onet Rano”.

Jarosław Kuźniar, fot. onetArticle

Z Onetem Jarosław Kuźniar był związany od jesieni 2016 roku. - Po prawie 30 latach pracy w mediach jedno wiem na pewno: chcę być niezależnym producentem i narratorem, który opowiada świat różnym widzom na różnorodnych platformach. Dziś kończę przygodę z „Onet Rano”. Udało się nam zbudować silną markę, która przyciągnęła widzów i partnerów biznesowych. Na długi czas, co w online nie jest oczywiste. Cenię to zaufanie i bardzo za nie dziękuję. Obiecuję nie zawieść w przyszłości. Szanowny Zespole Onetu - szacunek! - Kuźniar.

- Trudno przecenić wkład Jarka Kuźniara w stworzenie flagowego programu Onetu - „Onet Rano”. Wspólnie zbudowaliśmy nową jakość w mediach cyfrowych i wyznaczyliśmy poziom, który jeszcze parę lat temu kojarzył się wyłącznie z mediami telewizyjnymi. Profesjonalizm, kreatywność, nieustanne szukanie nowych rozwiązań i brak zgody na kompromis, jeśli chodzi o jakość - tak zapamiętam te cztery lata intensywnej i niezwykle ważnej współpracy. Jarek żegna się z „Onet Rano”, ale mam nadzieję, że już wkrótce zobaczymy nowe, wspólne projekty - dodaje Sabina Lipska, dyrektor wideo w Ringier Axel Springer Polska.

Przed pracą w Onecie Jarosław Kuźniar był przez 9 lat związany z Grupą TVN, gdzie prowadził m.in. poranne pasmo „Wstajesz i wiesz” w TVN24, a przez ostatni rok „Dzień dobry TVN”. Wcześniej pracował m.in. w Radiu Wrocław, radiowej Trójce i Radiu ZET.

Kuźniar ma biuro podróży i agencję komunikacji

Od kilku lat Jarosław Kuźniar prowadzi biuro podróży Fabryka Rozsądku i związany z nim serwis internetowy Goforworld.com, a jesienią 2018 roku założył butikową agencję komunikacji Kuźniar Media. W 2018 roku Fabryka Rozsądku zanotowała wzrost przychodów z 1,39 do 1,59 mln zł, a jej strata netto zwiększyła się z 1,3 tys. do ponad 45,6 tys. zł.

Natomiast pod koniec 2018 roku należąca do Kuźniara firma uruchomiła serwis Funwisher.com, w którym można zamówić krótkie wideo ze spersonalizowanymi życzeniami od znanych osób, m.in. Roberta Lewandowskiego, Kuby Wojewódzkiego i Borysa Szyca. Wiosną br. KUźniar wraz z kilkorgiem artystów wziął udział w kampanii whisky Chivas pod hasłem „Blended Talks”.

W komunikacie Onetu zaznaczono, że wśród najbliższych planów zawodowych Jarosława Kuźniara są niezależne projekty związane m.in. z branżą mediów.

„Onet Rano” w niezmienionej formule

W komunikacie Onetu zapewniono, że „Onet Rano” tak jak dotychczas będzie realizowany w studiu w samochodzie jeżdżącym po Warszawie. Prowadzącymi pozostają redaktor naczelny Onetu Bartosz Węglarczyk, Tomasz Sekielski, Iwona Kutyna, Odeta Moro, Piotr Kędzierski oraz Beata Tadla, która dołączyła do grona gospodarzy wiosną br.

„Onet Rano” jest nadawany od jesieni 2016 roku od poniedziałku do piątku o godz. 7:55 na stronie głównej Onetu i profilach portalu w mediach społecznościowych. Standardowo każdy odcinek trwa około półtorej godziny, składa się z kilku rozmów w samochodzie i wywiadu w studiu.

Realizacja programu w samochodzie to część umowy z partnerem motoryzacyjnym, którym od stycznia br. jest Volvo Car Poland (wywiady są prowadzone w aucie Volvo XC90 T8). Jednocześnie zmieniono miejsce, z którego zazwyczaj wyjeżdża samochód na początku każdego odcinka. Z powodu epidemii w drugiej połowie marca na pewien czas zrezygnowano z jazdy samochodem, a obecnie w czasie programu jest tam jedynie gospodarz, łączący się z gośćmi poprzez wideokomunikatory.

Według badania Gemius/PBI w maju br. strony i aplikacje internetowe Ringier Axel Springer Polska zanotowały 21,75 mln użytkowników, 2,59 mld odsłon oraz 20 minut i 56 sekund średniego dobowego czasu korzystania przez odwiedzającego, z czego portal Onet.pl - 17,93 mln użytkowników, 1,81 mld odsłon oraz 20 minut i 56 sekund średniego dobowego czasu korzystania.

Natomiast strona główna portalu miała w maju 12,93 mln użytkowników i 562,5 mln odsłon.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Jarosław Kuźniar odchodzi z Onetu, stawia na własne projekty

38 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
123
Ciekawe ile po wyborach osób poleci z Onetu, Wirtualnej i Pudelka, natemat, Agory. Oraz ile "niezależnych" mediów będzie na sprzedaż. Te media niestety uprawiają propagandę. Którą mega widać, gdy pozna się prawdę.
odpowiedź
User
Łoren z Buffetu
W Wallmarcie na rozkładaniu towaru by się sprawdził. Dawać mnie go tu!
odpowiedź
User
marketer
Kierowcą może zostać. Tylko do tego się nadaje.
odpowiedź
User
Twittera
wow, co za neeeews - tylko kogo to w ogóle obchodzi. A pani Grażyna przestała kupować mleko 😂
odpowiedź
User
Wzruszony
Jeden pustak odchodzi inne zostają żadna zmiana
odpowiedź