SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Jarosław Kuźniar: „Onet Rano” podoba się milionom widzów, to nasza duma

- Gdybyśmy poważnie traktowali „ekspertów” Wirtualnemedia.pl powinniśmy dzisiaj zamknąć #OnetRANO, przeprosić szefów, że w nas zainwestowali i oddać Widzom pieniądze za transfer danych kiedy oglądali nasz program. Ale nas na to zwyczajnie nie stać. Po dwóch tygodniach nadawania naszą Widownię liczymy w milionach! I to jest nasza duma!!! - podkreśla Jarosław Kuźniar, gospodarz pasma „Onet Rano” emitowanego od dwóch tygodni na Onet.pl.

Jarosław Kuźniar Article

W sobotę zamieściliśmy opinie osób z branży internetowej na temat programu „Onet Rano”, porannego pasma na żywo na portalu Onet.pl prowadzonego przez Jarosława Kuźniara. Krytycznie produkcję ocenili m.in. youtuberzy Rafał Masny i Patryk Brzozowski. - Program łączący jakość YouTube’a z roku 2008 z polotem telewizji 2016. Piszczący nieprzyjemny dźwięk, złe oświetlenie i pan Krzysztof na tylnym siedzeniu, którego obecność nie wiem jak skomentować. Możliwe, że to taki „internetowo-telewizyjny" żart... bo nie wiem, czym widoczny operator miałby się tam zajmować. Dobór gości i prowadzącego również mało przemyślany - wyliczył Masny. - Rozumiem, że forma nie zakłada żadnych cięć, relacja jest ciągła i nie mamy do czynienia tylko z wywiadem - ale „przegląd prasy”?! Widać, że to już przesyt, za dużo zadań dla prowadzącego - stwierdził Brzozowski.

Pochlebnie o programie wypowiedzieli się natomiast Artur Kurasiński i dr Tomasz Gackowski. - Program Jarka Kuźniara jest bardzo specyficzny i dopasowany do temperamentu prowadzącego - pomimo porannej godziny Jarek umie pobudzić i doprowadzić widza do sytuacji kiedy ten zaczyna dzień w mało standardowy sposób - ocenił Kurasiński. - „Onet Rano” jest realizowany na dobrym poziomie zarówno jeśli chodzi o konwencję, jak i lekki i swobodny sposób realizowania programu. Wszystko jest dobrze przemyślane, właściwie jest też realizowana mechanika angażowania widzów. Niebagatelną rolę odgrywa tutaj postać Jarosława Kuźniara i zalety jego telewizyjnej osobowości - stwierdził Gackowski.

Kuźniar do krytycznych opinii odniósł się na facebookowym fanpage’u „Onet Rano”. - Gdybyśmy poważnie traktowali „ekspertów” Wirtualnemedia.pl powinniśmy dzisiaj zamknąć #OnetRANO, przeprosić szefów, że w nas zainwestowali i oddać Widzom pieniądze za transfer danych kiedy oglądali nasz program - napisał. - Ale nas na to zwyczajnie nie stać. Po dwóch tygodniach nadawania naszą Widownię liczymy w milionach! Choćbyśmy zrzucili się z redakcją #Wirtualnemedia nie wypłacimy się. I to jest nasza duma!!! - dodał.

Dziennikarz przypomniał podane przez Onet.pl statystyki oglądalności pierwszego odcinka „Onet Rano”: na portalu miał on ponad 850 tys. odtworzeń na żywo, na Faceboku - prawie 100 tys., a na VoD.pl zanotował potem ponad 250 tys. wyświetleń. - Być „medialnym trupem” zlekceważonym przez 1 200 000 osób - bezcenne - skwitował Kuźniar.

Przytoczył też kilka pochlebnych komentarzy internautów o programie, których sporo pojawiło się w ostatnich tygodniach na Facebooku i Twitterze.

„Onet Rano” jest nadawany na żywo od poniedziałku do piątku od godz. 7:55. Każdy odcinek trwa około półtorej godziny, jest podzielony na dwie części. W pierwszej Jarosław Kuźniar jeździ samochodem po Warszawie, rozmawiając z gośćmi siedzącymi obok. Drugą prowadzi w studiu, gdzie omawia wybrane artykuły z prasy oraz rozmawia z gośćmi i publicystami.

Program jest jedną z kilkunastu nowych produkcji wideo, które Onet.pl zaczął emitować we wrześniu.

Na autorskie treści wideo niedawno postawiła też Wyborcza.pl - od połowy września pokazuje kilkanaście własnych programów, trwających zazwyczaj po kilka-kilkanaście minut, do redakcji serwisu dołączyła Dorota Wysocka-Schnepf. Z kolei Interia.pl zaczęła transmitować wywiady Roberta Mazurka i Marcina Zaborskiego z RMF FM, a Wirtualna Polska oprócz nadawanych od roku pasm „#dziejesienazywo” emituje teraz program „WP Rozmowa”.

Według danych z badania Gemius/PBI we wrześniu br. strony Grupy Onet-RASP zanotowały 19,36 mln realnych użytkowników i 2,68 mld odsłon, a sam portal Onet.pl - 16,31 mln użytkowników i 2 mld odsłon.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Jarosław Kuźniar: „Onet Rano” podoba się milionom widzów, to nasza duma

22 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
widz
A mnie się nie podoba i więcej nie będę oglądać.Bardziej podobał mi się p.Jarek w TVN24 w Poranku.. Panie Jarku, milion osób????
27 14
odpowiedź
User
zen
Miliony ? Ciekawe jak to licza. Chyba ze jakies automatyczne odtwarzanie jest dla kazdego kto w porach nadawania wchodzi na onet, a ze ludzie technologicznie sa zacofani i nie potrafia sobie w przegladarce zwblokowac automatycznego odtwarzania video.
36 14
odpowiedź
User
gug
Bzdura panie Kuźniar tego badziewia nikt nie ogląda. Na onecie te programy same się otwierają nie wiadomo kiedy i denerwują ludzi. Każdy wyłącza je w parę sekund z wściekłością bo przeszkadzają w przeglądaniu stron. Ale statystyki kliknięć wam to podnosi. No i niech się pan nie powołuje na dane onetu bo onet jak nie skłamie to prawdy nie powie
27 21
odpowiedź
User
Giba
Show me the money, Kuźniar.
18 11
odpowiedź
User
Grzesiek
A mnie się podoba i będę oglądać
23 26
odpowiedź