SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jaźwiecki i Kucińska: z Novimedia Content Publishing do własnej agencji Polish Creative Group

Działalność rozpoczęła agencja content marketingowa Polish Creative Group, której szefem jest Maciej Jaźwiecki, a głównym konsultantem - Angelika Kucińska. Oboje poprzednio pracowali w Novimedia Content Publishing.

Polish Creative Group zajmuje się tworzeniem strategii i zarządzaniem treściami kreatywnymi dla firm - na wszystkie możliwe platformy i narzędzia (m.in. internet i custom publishing). Agencja dostarcza kontent w każdej formie: tekstowej, graficznej i wideo. Stale współpracuje w tym zakresie z I Like Photo Group, znaną agencją specjalizującą się w produkcji treści foto i wideo.

Obecnie Polish Creative Group realizuje projekty dla Tomasz Ossoliński Group, Gdansk Shipyard/ISD Polska, Polsko-Ukraińskiej Izby Gospodarczej, MTM Ostróda czy Panattoni Europe. Agencja planuje uruchomienie biur na Ukrainie i w USA. Jest też partnerem wspierającym w Content Marketing Institute.

Szefem Polish Creative Group jest Maciej Jaźwiecki, który poprzednio przez wiele lat był związany z Novimedia Content Publishing, z którą m.in. zdobył 13 nagród światowych przyznawanych przez Custom Content Council. Wcześniej był konsultantem m.in. dla takich marek jak VISA, Burton Snowboards, DuPont. Jednocześnie jest doradcą strategicznym w Polsko-Ukraińskiej Izbie Gospodarczej.

Z kolei głównym konsultantem ds. strategii w Polish Creative Group, nadzorującym działania agencji, jest Angelika Kucińska. Poprzednio w Novimedia Content Publishing odpowiadała za obsługę firm takich jak Peugeot, Śnieżka czy Raiffeisen Bank Polska, a wcześniej współtworzyła magazyn miejski „Hiro” i pracowała w serwisie T-Mobile Music.

Dołącz do dyskusji: Jaźwiecki i Kucińska: z Novimedia Content Publishing do własnej agencji Polish Creative Group

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jerry F.
To dobrze, że custom się rozwija. Może to przyszłość prasy drukowanej, by trafiać do dokładnie określonego odbiorcy? Ciekawe, czy PCG będzie przyjmować doświadczonych customowców, czy postawi na młodzież? "Chińskie dzieci", jak się o nich mówi w G&J, zrobią wszystko za 200 zł, tylko czy dobrze?
odpowiedź
User
a
Custom się rozwija i zmienia właśnie przez te "Chińskie dzieci " które całą swoją pasje i niestandardowe pomysły przelewają na projekty. "Chińskie dzieci" będą się śmiały za 5 lat z tych " profesjonalnych doświadczonych wydawców" którzy od 9-17 nie wnoszą nic nowego.
odpowiedź
User
Wawak
Maciej, tylko Cieplakowej nie przygarniaj przypadkiem. Bo już jej nie ma w Zwierciadle i znowu poluje na wydawnictwo, które może rozwalić tak, jak rozwaliła Novimedia.
odpowiedź