SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jeden gest w kampanii De'Longhi (wideo)

Od początku listopada trwa kampania reklamowa ekspresu do kawyDe'Longhi. Akcja obejmuje telewizję, prasę, internet i punktysprzedaży.

Prowadzona obecnie kampania reklamowa ekspresu De'Longhipokazuje, jak łatwo przy pomocy tego urządzenia można przyrządzićróżnego rodzaju kawy. Przekaz oparty na wizerunku eleganckiejkobiety podkreśla również ekskluzywność tej marki. Jednocześniespoty i layouty wykorzystywane w kampanii odsyłają do serwisuinternetowego delonghi.pl, w którym znajdują się wyczerpująceinformacje o tym produkcie.




Akcja od początku listopada jest prowadzona w telewizji (m.in.TVP, TVN, Polsat) i prasie (czasopisma luksusowe, m.in. Pani, TwójStyl, Playboy) oraz internecie (linki sponsorowane w Google,billboardy, artykuły sponsorowane i sponsoring na stronach takichjak onet.pl Biznes, ArtBiznes.pl, Golf24.pl, Polityka.pl,poGodzinach.pl, kawa-online.pl, smaczny.pl, moje przepisy.pl,mojegotowanie.pl, kuchnia.tv, kuchcik.info, palcelizac.pl,gotujmy.pl, slub-wesele.pl, wesele.amr.pl, Domosfera.pl,Decccoria.pl, Domiwnetrze.pl, Decoartel.pl, serwis świąteczny wportalu Gazeta.pl), natomiast w grudniu obejmie również punktysprzedaży. Kreację kampanii - zaplanowanej do końca roku -przygotowała graficzka Anna Kostadinov, ścieżkę dźwiękową do spotunakręconego we Włoszech opracowało studio Badi Badi, natomiastzakupem mediów zajmuje się dom mediowy Maxus.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Jeden gest w kampanii De'Longhi (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl