SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Jedenastą edycję „The Voice of Poland” oglądało 1,90 mln osób

Jedenastą edycję „The Voice of Poland” oglądało średnio 1,90 mln osób. W porównaniu do dziesiątej serii widownia show wzrosła o 70 tys. TVP2 w czasie emisji programu była zdecydowanym liderem rynku zarówno w 4+, jak i w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 17,16 mln zł.

Krystian Ochman w finale „The Voice of Poland 11”; fot. TVP Krystian Ochman w finale „The Voice of Poland 11”; fot. TVP

Kolejną edycję „The Voice of Poland” na antenie TVP2 oglądać można w soboty po godz. 21.00, w okresie od 12 września do 5 grudnia br. Średnia widownia muzycznego widowiska wyniosła 1,90 mln osób, co przełożyło się na 15,13 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 15,31 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,15 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą widownię, wynoszącą 2,09 mln oglądających, program zgromadził w dniu finału - 5 grudnia.

Dla porównania, dziesiątą edycję muzycznego widowiska, emitowaną w analogicznym okresie ub.r., oglądało średnio o 70 tys. widzów mniej - było to 1,83 mln osób, co przełożyło się na 12,98 proc. udziału w 4+, 14,73 proc. w 16-49 i 13,55 proc. w 16-59. Wówczas „The Voice of Poland” startowało godzinę wcześniej, niż obecnie (o 20.05; program również kończył się o około 23.00).

TVP2 w czasie nadawania dziesiątej edycji „The Voice of Poland” była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajęła TVP1 z udziałem na poziomie 8,02 proc., emitująca wówczas gł. filmy fabularne i „Komisarza Alexa”. Trzeci był Polsat (gł. „Twoja twarz brzmi znajomo” i filmy fabularne; 6,64 proc.), a czwarty - TVN (filmy; 6,16 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka była zdecydowanym liderem.

Wpływy z reklam wyemitowanych przy jedenastej serii programu wyniosły 17,16 mln zł. Dla porównania, nadawany rok temu dziesiąty sezon show z reklam przyniósł 12,13 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Występy w „The Voice of Poland 11” oceniało jury w składzie: Tomson i Baron, Michał Szpak, Urszula Dudziak i Edyta Górniak.

Jedenastą edycję programu prowadzili Tomasz Kammel i Maciej Musiał. W gronie współprowadzących pojawia się także Adam Zdrójkowski, który wspólnie z Małgorzatą Tomaszewską wręczał uczestnikom zaproszenia do programu. Duet pojawiał się również w odcinkach na żywo, a Zdrójkowski dołączył do Macieja Musiała także na etapie „Bitew”.

Krystian Ochman zwycięzcą

Głosami widzów zwycięzcą 11. edycji „The Voice of Poland” został Krystian Ochman z drużyny Michała Szpaka. Otrzymał tytuł „Najlepszego głosu w Polsce”, możliwość podpisania kontraktu płytowego oraz 50 tysięcy złotych.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,34 proc.

Dołącz do dyskusji: Jedenastą edycję „The Voice of Poland” oglądało 1,90 mln osób

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kryla
Edyta i Ula "Kocham Was" do wymiany
0 0
odpowiedź
User
Adam023
Brak konkurencji pewnie też na to wpłynął. Natomiast sama nagroda pieniężna jaką jest 50 tysięcy przy takim programie jest uważam małą kwotą.
0 0
odpowiedź
User
long
program o niczym nikt nigdy nigdzie ne zrobił poważej kariery na od spiewywaniu cudzych piosenek to bicie taniej piany dla zamulonego motłochu Jak nie Zenek to inna szmira oto cała ofera
0 0
odpowiedź