SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jeronimo Martins po 14 latach wprowadza nowe logo

Portugalska firma Jeronimo Martins, właściciel sieci sklepów Biedronka, wprowadziła nowe logo. Zmienia je po raz pierwszy od 2003 roku. Nowa identyfikacja wizualna ma odzwierciedlać główne cele firmy: skupienie się na przyszłości i wzroście.

Zmienione logo to element nowej strategii Jeronimo Martins dotyczącej tzw. „wizualnej tożsamości”. Jak mówi Sara Miranda, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej w Jeronimo Martins, poprzednia identyfikacja wizualna firmy obowiązywała od 2003 roku i obecnie nie odzwierciedlała już rzeczywistości firmy, która teraz stała się międzynarodową grupą skupioną na branży spożywczej.

Jak podano w komunikacie prasowym, nowe logo ma silną i charakterystyczną typografię, a graficzne zaakcentowanie litery „o” w nazwie Jeronimo przekazuje cel grupy, jakim jest skupienie się na przyszłości i wzroście.

Firma do prac nad nowym logo zaprosiła cztery agencje, z którymi wcześniej nie współpracowała: dwie z Portugalii i dwie z Wielkiej Brytanii. Ostatecznie współpracę nawiązała z brytyjską agencją The Partners, która przygotowała nowe logo Jeronimo Martins.

Dołącz do dyskusji: Jeronimo Martins po 14 latach wprowadza nowe logo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl