SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Jesienne babeczki Delecty promowane w telewizji i internecie

Delecta rozpoczęła kampanię, w której promuje babeczki gotowe do wypieku marchewkowe i dyniowe, do samodzielnego wypieku. Działania przygotowały Opus B, Starcom i 38PR & Content Communication.

Article

Kampania promocyjna obejmuje emisję billboardów sponsorskich w telewizji. Pokazywane są w TVN, TVP2 i stacjach tematycznych do końca października 2018 roku.

Dodatkowo, marka przygotowała konkurs na Facebooku „Nie daj się jesieni z babeczkami Delecta”, w którym do wygrania są pakiety produktów marki Delecta. Zadanie konkursowe polega na opisaniu dekoracji wykonanych babeczek dyniowych lub marchewkowych. Akcję uzupełniają działania produktowego public relations - nacisk kładziony jest w nich na wyeksponowaniu przekąstkowego charakteru babeczek.

Za kreację bilboardu sponsorskiego oraz aktywności w social mediach marki odpowiada agencja Opus B. Zakup mediów realizuje dom mediowy Starcom. Natomiast za działania PR odpowiada agencja 38PR & Content Communication.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Jesienne babeczki Delecty promowane w telewizji i internecie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl