"Jestem 10x bliżej" w promocji lornetek Nikona

Ruszyła wiosenno-letnia akcja promocyjna firmy Nikon Polska promująca wybrane modele lornetek z serii Nikon Sport Optics. Akcję - prowadzoną pod hasłem „Jestem 10x bliżej” - wspierają działania reklamowe w prasie, internecie i punktach sprzedaży, którą przygotowały firmy Nairobia i Maxus.

km
km
Udostępnij artykuł:

W ramach promocji wybrane modele lornetek Nikon Action VII, Nikon Action EX oraz Nikon Sporter EX zostaną objęte specjalną zniżką. Pełną listę urządzeń oraz punktów sprzedaży uczestniczących w promocji można znaleźć na stronie http://sportoptics.pl/promocja.

Celem działań jest także budowa wizerunku Nikona jako producenta wysokiej jakości sprzętu optycznego, umożliwiającego kibicom obserwację wydarzeń sportowych. Promocja potrwa do 31 sierpnia br.

grafika

Promocji towarzyszy kampania reklamowa w prasie lifestyle’owej, podróżniczej i ogólnotematycznej, serwisach internetowych i portalach społecznościowych oraz wybranych punktach sprzedaży. Koncept kreatywny przygotowała agencja Nairobia, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Maxus.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?