„#jestemYgrekiem. nie jestem leniem” w kampanii studenckich staży i praktyk

Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami zaczyna kampanię pod hasłem „#jestemYgrekiem. nie jestem leniem” promującą pozytywny wizerunek młodych osób (tzw. pokolenia Y) wchodzących na rynek pracy.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
3 komentarze
„#jestemYgrekiem. nie jestem leniem” w kampanii studenckich staży i praktyk

Kampania prezentuje młodych ludzi jako wartościowych i pełnych potencjału pracowników, podchodzących z pełnym zaangażowaniem zarówno do pracy zawodowej, jak i do swoich pasji.

- Wokół generacji Y toczy się wiele dyskusji prezentujących młodych ludzi głównie w negatywnym świetle. Oczywiście, pokolenie Y - jak każde pokolenie - posiada szereg wad, ale także i wiele zalet. Ygreki są otwarci, ambitni, pełni pasji, wielozadaniowi i sprawnie poruszający się w świecie nowych technologii. Przy odpowiednim podejściu pracodawców potrafią być bardzo cennymi członkami zespołów - opisuje Piotr Palikowski.

Akcja jest skierowana zarówno do pracodawców, jak i samych młodych osób.

grafika

Obecnie działania obejmują reklamy outdoorowe w największych ośrodkach akademickich (Warszawa, Kraków, Wrocław, Katowice, Gdańsk - nośniki w pobliżu uczelni i uczęszczanych przez studentów tras komunikacyjnych), aktywności w internecie (m.in. na portalach społecznościowych i w serwisie Stazeipraktyki.pl) oraz działania wspólnie z patronami medialnymi (są nimi Dlastudenta.pl, „Dziennik Gazeta Prawna”, Kariera.com.pl, „Metro”). W ramach kolejnych etapów odbędzie się m.in. ogólnopolski konkurs dla studentów oraz badanie ich opinii.

Kampania jest realizowana przez Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami (we współpracy z firmami BFS Group i Coobers) w ramach Programu Polskich Ram Jakości Staży i Praktyk.

Komentarze (3)
Karolina
11 lat temu

Czemu tak naprawdę ma ta kampania służyć? Kogo innego, jak nie pokolenie Y firmy mają przyjmować na te swoje bezpłatne staże? Gimnazjalistów z pokolenia Z czy tatusiów z X?

pomysł
11 lat temu

Pusta kampania.

xxl
11 lat temu

I tak nikt w to nie uwierzy.

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?
Materiał reklamowy

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji