SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Jesteś na miejscu” - Dwójka z biletową oprawą. Kulesza, Chyra i Huelle w kampanii

Program 2 Polskiego Radia ma nową oprawę graficzną, nawiązującą do biletów na wydarzenia kulturalne, oraz hasło „Jesteś na miejscu”. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem Agaty Kuleszy, Andrzeja Chyry, Pawła Mykietyna i Pawła Huelle.

„Jesteś na miejscu” - Dwójka z biletową oprawą. Kulesza, Chyra i Huelle w kampanii

Elementy nowej oprawy wizualnej Dwójki przypominają bilety, na których umieszczono nazwy miast oraz kojarzone z nimi sale koncertowe lub imprezy kulturalne, np. Festiwal w Edynburgu czy Biennale w Wenecji. Ma to podkreślać wizerunek rozgłośni jako stacji dynamicznej, z bogatą ofertą programową, dzięki której odbiorcy mają bezpośredni kontakt z kulturą.

Nie zmienia się dotychczasowe zielone logo Dwójki, bazujące na ogólnokorporacyjnym znaku Polskiego Radia. W nowej oprawie znajduje się ono na części biletu „do oderwania”, oddzielonej od reszty pozorowaną perforacją.

Poprzedni oprawa wizerunkowa rozgłośni - hasło „Nowe fale kultury” oraz zdjęcie flakonu perfum z etykietą „No 2. 100 proc. kultury” i zatopionymi wewnątrz skrzypcami - została stworzona w ub.r. na 75-lecie stacji.

Nową oprawę wspiera kampania reklamowa obejmująca prasę, programy teatralne, portal PolskieRadio.pl czy baner na głównym budynku Polskiego Radia w Warszawie. Z kolei w spotach radiowych do słuchania Dwójki zachęcają aktorzy Agata Kulesza i Andrzej Chyra, kompozytor Paweł Mykietyn oraz pisarz Paweł Huelle.

Według badania Radio Track Dwójka w okresie grudzień 2012 - luty 2013 zanotowała udział w rynku na poziomie 0,5 procent (więcej na ten temat).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Jesteś na miejscu” - Dwójka z biletową oprawą. Kulesza, Chyra i Huelle w kampanii

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
xx
Uwielbiam Dwójkę, ale ta kampania to jakieś obrzydlistwo ;c
9 8
odpowiedź
User
aaa
a mnie się podoba. fajny pomysł.
8 8
odpowiedź