„Jeszcze będzie normalnie” Tiltu tłem nowej reklamy wizerunkowej BNP Parbas (wideo)

Bank BNP Paribas rozpoczął emisję dwuminutowego filmu w ramach akcji #JeszczeBędziePrzepięknie, którego tłem jest piosenka zespołu Tilt „Jeszcze będzie normalnie”. Za reklamę odpowiadają ADHD Warsaw i Warsaw Production.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„Jeszcze będzie normalnie” Tiltu tłem nowej reklamy wizerunkowej BNP Parbas (wideo)

Dwuminutowy spot zaczyna się od pytania: „Kiedy to się skończy?”. W tle słychać utwór autorstwa Tomasza Lipińskiego z 1990 roku „Jeszcze będzie normalnie”. Najpierw widzimy puste ulice, parkingi, siłownie, place zabaw, starówkę, na której są tylko gołębie, kartkę na drzwiach zamkniętego lokalu z napisem „Nieczynne do odwołania”. W momencie, gdy zaczyna się refren od słów: „Jeszcze będzie przepięknie, jeszcze będzie normalnie” sceny zaczynają się zmieniać. Pojawiają się: korki na ulicach, tłumy na koncercie, rzesza uradowanych kibiców na meczu, ludzi na plaży itp.

Przez cały film logo BNP Paribas pojawia się dyskretnie w jednym z momentów – gdy ktoś płaci kartą za zakupy. Bank podkreśla, że prowadzona obecnie akcja jest kolejną formą wsparcia w czasie epidemii i wpisuje się w dotychczasowe działania banku na rzecz walki z koronawirusem.

- „Jeszcze będzie przepięknie, jeszcze będzie normalnie” – słowa piosenki, które dodają otuchy i pozwalają uwierzyć, że wrócimy do normalności. Jestem przekonany, że będzie to inna normalność niż ta, którą pamiętamy. Wrócimy do normalności opartej na wartościach, zaufaniu i wspólnocie, a nie do wyimaginowanego „lepszego jutra”. Do codzienności, razem z jej niedogodnościami i utrudnieniami, ale jakże przepięknej. Wspieramy walkę z COVID-19 w tym trudnym okresie na wielu płaszczyznach, tym działaniem chcemy dać nadzieję i nieść pozytywne emocje nam wszystkim, którzy tego bardzo potrzebujemy w obecnej sytuacji - mówi Dariusz Maciołek, dyrektor zarządzający pionu marketingu, komunikacji i zaangażowania społecznego w banku BNP Paribas.

Za przygotowanie koncepcji i realizację kampanii odpowiada butik marketingowy ADHD Warsaw, za produkcję filmu reklamowego Warsaw Production. Za reżyserię odpowiadał Miłosz Sakowski.

Bank zdecydował o uruchomieniu kanału podcastów na Spotify w ramach kontynuacji cyklu BNP Paribas Talks, gdzie można posłuchać rozmów z przedstawicielami świata kultury, biznesu, literatury.

Partnerem akcji #JeszczeBędziePrzepięknie jest onet.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej