SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Jet Line ma nowe logo

Firma Jet Line zmieniła swój logotyp. Nowy znak graficzny nawiązuje do jednego z oferowanych przez nią nośników outdoorowych.

Nowy logotyp firmy Jet Line przypomina kształtem oferowany przez nią outdoorowy nośnik reklamowy Motorway 12x4. W znaku pod nazwą Jet Line znajduje się hasło „Outdoor”. Jednocześnie firma w swoich materiałach prasowych i biurowych będzie używać claimu „Jet Line Outdoor zwraca uwagę”, który pojawił się już w jej ubiegłorocznej kampanii reklamowej.

Nowe logo i projekty materiałów biurowych przygotował dla Jet Line Pablo Biardzki z agencji Brandwell, z którą firma na stałe współpracuje od ubiegłego roku.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Jet Line ma nowe logo

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bruno alves
Ta pseudoagencja to socjopaci!
8 8
odpowiedź