Joanna Brodzik w kampanii nowego serialu TVP 1

TVP rusza z drugim etapem jesiennej kampanii ramówki, realizowanejpod hasłem "Najlepsze seriale w Telewizji Polskiej". Tym razempromowany będzie nowy serial Jedynki "Dom nad rozlewiskiem" zJoanną Brodzik w roli głównej, która pojawi się też w reklamach.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Kampania ruszy w poniedziałek 14 września br. i obejmie prasę("Tele Tydzień", "Tele Świat", "Film", "To & Owo", "TeleMagazyn", "Viva!", "Naj"), radio (RMF FM, Radio Zet, Trójka),internet (Google) oraz outdoor (frontlighty i backlighty). Akcjapotrwa do końca października.

Kreację przygotowało Biuro Marketingu i Promocji TVP, zaś mediazaplanował dom mediowy Maxus - Warszawa.

Serial "Dom nad rozlewiskiem", oparty na powieści MałgorzatyKalicińskiej pod tym samym tytule, emitowany będzie w TVP 1 wniedziele o 20.15 począwszy od 4 października br.

Pierwszy etap kampanii "Najlepsze seriale w Telewizji Polskiej",który ruszył w połowie sierpnia i potrwa do końca września, promujeserial "Czas honoru", nadawany w TVP 2.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?