SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Joanna Gawroniak i Matt Wójcik awansowali w Grupie IQS

W Grupie IQS stworzono stanowisko client service directora. Objęli je Joanna Gawroniak i Matt Wójcik.

Wyodrębnienie stanowiska client service directora to najważniejszy element zmian organizacyjnych w Grupie IQS, w ramach których wprowadzono nową, hierarchiczną strukturę stanowisk badawczych. Ma to zapewnić pracownikom lepiej spersonalizowane ścieżki rozwoju, usprawnić zarządzanie firmą oraz służyć lepszej obsłudze klientów.

Nowoutworzoną funkcję client service directora przejęli Matt Wójcik, dotychczasowy dyrektor badań jakościowych firmy, i Joanna Gawroniak, dotychczas dyrektor sprzedaży. - Ponieważ większość klientów zleca nam jednocześnie badania jakościowe i ilościowe, wcześniejszy podział tych stanowisk przestał się sprawdzać - uzasadnia Aneta Jaworska, PR & marketing manager firmy.
 


 

Matt Wójcik pracuje w Grupie IQS od 11 lat, na początku zajmując stanowisko szefa zespołu jakościowego, a z branżą badawczą jest związany od 17 lat. Natomiast Joanna Gawroniak pracowała w firmie jako badacz ilościowy i szef zespołu badawczego, a w badaniach rynku ma ogółem ponad 10 lat doświadczenia.

Dołącz do dyskusji: Joanna Gawroniak i Matt Wójcik awansowali w Grupie IQS

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl