SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Joanna Hurda i Michał Krejza w McCann Worldgroup. “Multidyscyplinarny system pracy”

W lipcu br. zarząd McCann Worldgroup w Polsce chce zakończyć budowanie nowej struktury menadżerskiej w grupie. Do zespołu dołączyli Joanna Hurda - jako regional account director oraz Michał Krejza - jako growth director.

Wojciech Borowski

Wojciech Borowski

Jak informuje Wirtualnemedia.pl Wojciech Borowski, szef McCann Worldgroup Polska, głównym zadaniem Joanny Hurdy i Michała Krejzy będzie wprowadzenie multidyscyplinarnego systemu pracy, polegającego na kompleksowej obsłudze klienta w ramach grupy. Jako lider marki Joanna Hurda będzie odpowiadała za wszystkie działania ze strony McCann Worldgroup na rzecz MasterCard, zaś Michał Krejza dla Coca-Coli. Dodatkowo, zadaniem Michała Krejzy będzie też wspieranie szefów spółek wchodzących w skład grupy (McCann Warsaw, MRM, Momentum i Weber Shandwick - przyp. red.) przy pozyskiwaniu nowego biznesu w obszarach: marketingu zintegrowanego, digital, PR i reklamy.

Joanna Hurda posiada wieloletnie doświadczenie w różnych obszarach w branży reklamowej na poziomie regionalnym, które zdobyła pracując m.in. dla Carrefour i P&G. Michał Krejza zajmował z kolei kierownicze stanowiska w takich agencjach reklamowych, jak Euro RSCG, Team One oraz Saatchi & Saatchi.

Przypomnijmy, że w ciągu ostatnich trzech miesięcy w McCann Worldgroup doszło do kilku istotnych zmian personalnych w pionie menedżerskim. Stanowisko dyrektora kreatywnego objął Jacek Szulecki, który z branżą reklamową związany jest od ponad 21 lat. W firmie pojawiła się także Agnieszka Wichracka, która jest odpowiedzialna za zarządzanie działem account management. Z branżą reklamową jest związana od ponad 15 lat.

- Zarówno Agnieszka, jak i Jacek to ludzie, których przedstawiać nie trzeba. Podobnie jak nowego partnera zarządzającego Weber Shandwick - Katarzyny Kluk czy naszego szefa strategii Marcina Samka. Kasia ma ponad 15-letnie doświadczenie w marketingu i Public Relations w różnych branżach: m.in. telekomunikacyjnej, modowej, muzycznej, kosmetycznej. Zanim założyła własną agencję, przez 10 lat pracowała w Nokii, przez ostatnie lata pełniąc funkcję dyrektora marketingu i Public Relations. Doświadczenie, które posiada Katarzyna łączy w sobie lata praktyki marketera, który rozumie współczesny PR, wyniesione z pracy dla dużych, międzynarodowych firm, jak i z zarządzania własną agencją. Jestem przekonany, że jej umiejętności, znajomość rynku i doświadczenie, sprawią, że Weber Shandwick osiągnie pozycję lidera w branży. Marcin Samek ma 11 lat doświadczenia, wynikającego z pracy w opracowywaniu i zarządzaniu strategiami komunikacyjnymi dla lokalnych i sieciowych agencji reklamowych, i to zarówno w obszarze ATL, jak i BTL i digital - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Wojciech Borowski.

Borowski dodaje, że zmiany zostały wprowadzone tylko w tych obszarach, w których był one niezbędne. - Ze strategicznego punktu widzenia Momentum i MRM potrzebowały jedynie jasnego podziału kompetencji - na marketing zintegrowany i digital po to, żeby każda ze spółek mogła być silnym podmiotem na rynku i równocześnie współpracować ze sobą na kluczowych klientach i projektach. Monika Biedrzycka - wieloletnia szefowa Momentum i Jakub Urbaniak, obecny dyrektor zarządzający MRM, to bardzo dobrzy specjaliści w swoich dziedzinach - Jakub - nowych technologii, Monika - marketingu zintegrowanego. Oboje są związani z McCann Worldgroup od lat i wchodzą w skład nowego zarządu, który jest świetnym przykładem tego, jak można połączyć kompetencje osób, które dopiero przyszły do firmy z doświadczeniami i wiedzą tych, którzy znają ją od podszewki - podkreśla Borowski.

Czy wprowadzone zmiany personalne się opłaciły? - Tak. W bardzo krótkim czasie dostaliśmy od klientów olbrzymi kredyt zaufania. Jestem świadomy tego, że efekty naszej pracy będą w sposób oczywisty widoczne za kilka miesięcy. Już teraz jednak widać zmianę podejścia rynku do McCann Worldgroup. Czasem sam jestem zaskoczony, kiedy klienci mówią mi, że zmiany, które się u nas dzieją, są widoczne gołym okiem. I to nie tylko w zmianie sposobu, w jaki się komunikujemy i obsługi, ale co najważniejsze w produkcie kreatywnym, jaki dostarczamy. A ten produkt to wypadkowa talentu ludzi, którzy u nas pracują, ale także rozumienie potrzeb firm i marek, które chcą nam zaufać - mówi Wojciech Borowski.

Wojciech Borowski objął funkcję szefa McCann Worldgroup Polska w kwietniu br. Na łamach Wirtualnemedia.pl eksperci ds. komunikacji mówili, że przed Borowskim stoi bardzo trudne wyzwanie, polegające na przywróceniu firmy do tzw. „pierwszej ligi” (więcej na ten temat).


 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Joanna Hurda i Michał Krejza w McCann Worldgroup. “Multidyscyplinarny system pracy”

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Honorata
Ladnie.
Mając na uwadze, ze poziom revenue wypracowywany przez MCE oscyluje wookół przychodów budki z kebabem - space for improvement jest olbrzymi. Tym zabawniej brzmią zapewnienia regionalnych bonzów o "powrocie do czołówki w ciągu trzech (a niech tam) - nawet dwóch lat". Podobne deklaracje ośmieszają tylko ich autorów.
Polski MCE rozkładał się powoli, latami. Z wielkiego McCanna konca XX wieku odpadaly kolejne kawalki: klienci, ludzie, umiejetnosci. Az do momentu, kiedy na pokladzie zostalo mniej pracownikow niz w Interbublicznym Lowe, co dopelnilo upadku. Nieprawdopodobne jak z TAKIEJ agencji mozna bylo znalezc sie w TAKIM miejscu. Dziś znam wielu, ktorzy przez sentyment trzymają kciuki. Ale to długa i wyboista droga. Powodzenia.
16 8
odpowiedź
User
loc
Tacy ludzie jak Pani wyżej pracują w mediach/reklamie? Nie dziwię się już, że tak słabo obie dziedziny przędą. Pani Honorato, żyjemy w Polsce i piszemy po Polsku!
10 11
odpowiedź
User
Yhy Yhy
Panie Iocu.
To dosyć pochopny wniosek iż slang reklamowo-mediowy ma się jakkolwiek do sytuacji branży. Proszę poczytać na temat wpływu kryzysu na cięcia budżetowe - a jak nie to niech Pan spróbuje zgadnąć - które budżety w pierwszej kolejności są cięte? Może zacznijmy od podstawowej wiedzy zamiast czepiać się cudzych nawyków.

Pani Honorato - nie ma znaczenia jaki poziom revenue jest czy był do tej pory. "Regionalni Bonzowie" inwestują w polskiego mccanna. Zwolnili wprawdzie o co najmniej 2 lata za późno "uśmiechniętego klauna" stojącego za rozpadem grupy + tych którzy w tym rozkładzie mniej lub bardziej świadomie uczestniczyli + kilka osób które ten rozkład wykończył, ale trzeba przyznać że jak się już zdecydowali wyprostować sytuację - to poszli na całość. Ludzie stojący na czele są nieskażeni dotychczasową zgnilizną i nastawieni na sukces. Jest bezwzględnie i skutecznie.
To jest zupełnie inna firma.
Wszystkim którzy tam są i na to zasługują - życzę sukcesu.
A tym którzy komukolwiek zaszkodzili - życzę żeby karma do nich wróciła.
viva sprawiedliwość (hehehe)
11 8
odpowiedź
User
Pytający
Kim był Uśmiechnięty Klaun? Pan MJ?
10 8
odpowiedź
User
Honorata
Drogi Yhy
Masz i nie masz racji. Moze najpierw - dlaczego nie masz. "Nowy mamagement" nie jest taki znowu nowy. W ogole przypadlosci polskiej reklamy jest fakt, ze w pilke gra 22 zawodnikow a wygrywają Niemcy. Karuzela wciąż tych samych nazwisk. Pol biedy jesli sa to nazwiska noszace znamie sukcesu. Noo wlasnie, zastanowmy sie "nowy management" walczyl dawno temu w czyms malym, pozniej w Leo Burnett - skad wyskoczyl. Pozniej w MCE - tak samo. Pozniej osiagnal sukces w Euro, po ktorym to sukcesie biedne Euro (Havas) nie moze podniesc sie do dzisiaj. "Czlowiek Roku" zwinal zagle a tuz po nim agencja zaczela zwaniac na potege. Management kreatywny? Cmonn, nie rozmieszaj proszę... To nie wyglada na stado wyglodnialych sukcesu rekinow, a raczej na tarło waleni, które postanowiły wciągnąć jeszcze trochę, i jeszcze trochę planktonu. A apetyt mają te zwiaezaki jak wiesz ogromny.
Tak, zgoda. Usmiechniety Klaun to była potwarz dla zespołu ale - napawdę jest taka quality change? No, fakt, nowy management przystojniejszy jest :)
A dlaczego mas rację? No, cholera, sama nie wiem. Wyleciało mi z głowy : )

Do żyjącego w Polsce Polaka Loca - "po polsku" piszemy z małej litery. Do szkoły chłopie, nawet na Madagaskarze.
8 8
odpowiedź