SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Joanna Hurda i Michał Krejza w McCann Worldgroup. “Multidyscyplinarny system pracy”

W lipcu br. zarząd McCann Worldgroup w Polsce chce zakończyć budowanie nowej struktury menadżerskiej w grupie. Do zespołu dołączyli Joanna Hurda - jako regional account director oraz Michał Krejza - jako growth director.

Jak informuje Wirtualnemedia.pl Wojciech Borowski, szef McCann Worldgroup Polska, głównym zadaniem Joanny Hurdy i Michała Krejzy będzie wprowadzenie multidyscyplinarnego systemu pracy, polegającego na kompleksowej obsłudze klienta w ramach grupy. Jako lider marki Joanna Hurda będzie odpowiadała za wszystkie działania ze strony McCann Worldgroup na rzecz MasterCard, zaś Michał Krejza dla Coca-Coli. Dodatkowo, zadaniem Michała Krejzy będzie też wspieranie szefów spółek wchodzących w skład grupy (McCann Warsaw, MRM, Momentum i Weber Shandwick - przyp. red.) przy pozyskiwaniu nowego biznesu w obszarach: marketingu zintegrowanego, digital, PR i reklamy.

Joanna Hurda posiada wieloletnie doświadczenie w różnych obszarach w branży reklamowej na poziomie regionalnym, które zdobyła pracując m.in. dla Carrefour i P&G. Michał Krejza zajmował z kolei kierownicze stanowiska w takich agencjach reklamowych, jak Euro RSCG, Team One oraz Saatchi & Saatchi.

Przypomnijmy, że w ciągu ostatnich trzech miesięcy w McCann Worldgroup doszło do kilku istotnych zmian personalnych w pionie menedżerskim. Stanowisko dyrektora kreatywnego objął Jacek Szulecki, który z branżą reklamową związany jest od ponad 21 lat. W firmie pojawiła się także Agnieszka Wichracka, która jest odpowiedzialna za zarządzanie działem account management. Z branżą reklamową jest związana od ponad 15 lat.

- Zarówno Agnieszka, jak i Jacek to ludzie, których przedstawiać nie trzeba. Podobnie jak nowego partnera zarządzającego Weber Shandwick - Katarzyny Kluk czy naszego szefa strategii Marcina Samka. Kasia ma ponad 15-letnie doświadczenie w marketingu i Public Relations w różnych branżach: m.in. telekomunikacyjnej, modowej, muzycznej, kosmetycznej. Zanim założyła własną agencję, przez 10 lat pracowała w Nokii, przez ostatnie lata pełniąc funkcję dyrektora marketingu i Public Relations. Doświadczenie, które posiada Katarzyna łączy w sobie lata praktyki marketera, który rozumie współczesny PR, wyniesione z pracy dla dużych, międzynarodowych firm, jak i z zarządzania własną agencją. Jestem przekonany, że jej umiejętności, znajomość rynku i doświadczenie, sprawią, że Weber Shandwick osiągnie pozycję lidera w branży. Marcin Samek ma 11 lat doświadczenia, wynikającego z pracy w opracowywaniu i zarządzaniu strategiami komunikacyjnymi dla lokalnych i sieciowych agencji reklamowych, i to zarówno w obszarze ATL, jak i BTL i digital - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Wojciech Borowski.

Borowski dodaje, że zmiany zostały wprowadzone tylko w tych obszarach, w których był one niezbędne. - Ze strategicznego punktu widzenia Momentum i MRM potrzebowały jedynie jasnego podziału kompetencji - na marketing zintegrowany i digital po to, żeby każda ze spółek mogła być silnym podmiotem na rynku i równocześnie współpracować ze sobą na kluczowych klientach i projektach. Monika Biedrzycka - wieloletnia szefowa Momentum i Jakub Urbaniak, obecny dyrektor zarządzający MRM, to bardzo dobrzy specjaliści w swoich dziedzinach - Jakub - nowych technologii, Monika - marketingu zintegrowanego. Oboje są związani z McCann Worldgroup od lat i wchodzą w skład nowego zarządu, który jest świetnym przykładem tego, jak można połączyć kompetencje osób, które dopiero przyszły do firmy z doświadczeniami i wiedzą tych, którzy znają ją od podszewki - podkreśla Borowski.

Czy wprowadzone zmiany personalne się opłaciły? - Tak. W bardzo krótkim czasie dostaliśmy od klientów olbrzymi kredyt zaufania. Jestem świadomy tego, że efekty naszej pracy będą w sposób oczywisty widoczne za kilka miesięcy. Już teraz jednak widać zmianę podejścia rynku do McCann Worldgroup. Czasem sam jestem zaskoczony, kiedy klienci mówią mi, że zmiany, które się u nas dzieją, są widoczne gołym okiem. I to nie tylko w zmianie sposobu, w jaki się komunikujemy i obsługi, ale co najważniejsze w produkcie kreatywnym, jaki dostarczamy. A ten produkt to wypadkowa talentu ludzi, którzy u nas pracują, ale także rozumienie potrzeb firm i marek, które chcą nam zaufać - mówi Wojciech Borowski.

Wojciech Borowski objął funkcję szefa McCann Worldgroup Polska w kwietniu br. Na łamach Wirtualnemedia.pl eksperci ds. komunikacji mówili, że przed Borowskim stoi bardzo trudne wyzwanie, polegające na przywróceniu firmy do tzw. „pierwszej ligi” (więcej na ten temat).


 

Dołącz do dyskusji: Joanna Hurda i Michał Krejza w McCann Worldgroup. “Multidyscyplinarny system pracy”

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Honorata
Ladnie.
Mając na uwadze, ze poziom revenue wypracowywany przez MCE oscyluje wookół przychodów budki z kebabem - space for improvement jest olbrzymi. Tym zabawniej brzmią zapewnienia regionalnych bonzów o "powrocie do czołówki w ciągu trzech (a niech tam) - nawet dwóch lat". Podobne deklaracje ośmieszają tylko ich autorów.
Polski MCE rozkładał się powoli, latami. Z wielkiego McCanna konca XX wieku odpadaly kolejne kawalki: klienci, ludzie, umiejetnosci. Az do momentu, kiedy na pokladzie zostalo mniej pracownikow niz w Interbublicznym Lowe, co dopelnilo upadku. Nieprawdopodobne jak z TAKIEJ agencji mozna bylo znalezc sie w TAKIM miejscu. Dziś znam wielu, ktorzy przez sentyment trzymają kciuki. Ale to długa i wyboista droga. Powodzenia.
odpowiedź
User
loc
Tacy ludzie jak Pani wyżej pracują w mediach/reklamie? Nie dziwię się już, że tak słabo obie dziedziny przędą. Pani Honorato, żyjemy w Polsce i piszemy po Polsku!
odpowiedź
User
Yhy Yhy
Panie Iocu.
To dosyć pochopny wniosek iż slang reklamowo-mediowy ma się jakkolwiek do sytuacji branży. Proszę poczytać na temat wpływu kryzysu na cięcia budżetowe - a jak nie to niech Pan spróbuje zgadnąć - które budżety w pierwszej kolejności są cięte? Może zacznijmy od podstawowej wiedzy zamiast czepiać się cudzych nawyków.

Pani Honorato - nie ma znaczenia jaki poziom revenue jest czy był do tej pory. "Regionalni Bonzowie" inwestują w polskiego mccanna. Zwolnili wprawdzie o co najmniej 2 lata za późno "uśmiechniętego klauna" stojącego za rozpadem grupy + tych którzy w tym rozkładzie mniej lub bardziej świadomie uczestniczyli + kilka osób które ten rozkład wykończył, ale trzeba przyznać że jak się już zdecydowali wyprostować sytuację - to poszli na całość. Ludzie stojący na czele są nieskażeni dotychczasową zgnilizną i nastawieni na sukces. Jest bezwzględnie i skutecznie.
To jest zupełnie inna firma.
Wszystkim którzy tam są i na to zasługują - życzę sukcesu.
A tym którzy komukolwiek zaszkodzili - życzę żeby karma do nich wróciła.
viva sprawiedliwość (hehehe)
odpowiedź