Foodify to inteligentny catering domowy, który dzięki funkcji e-asystenta żywieniowego dopasowuje jadłospis do gustów, nawyków i potrzeb wszystkich domowników – od smakoszy po alergików.
Nowa jakość w świecie codziennego żywienia
- Foodify to odpowiedź na współczesne potrzeby żywieniowe. W natłoku obowiązków coraz trudniej znaleźć czas na gotowanie, a jeszcze trudniej dogodzić wszystkim domownikom. Nasz e-asystent sprawia, że wszystko staje się niezwykle proste i przyjemne - mówi Ewelina Jabłońska, CMO Foodify.
Aplikacja pozwala wybrać stopień przygotowania posiłku – od gotowych dań po zestawy składników – oraz uwzględnia dni treningowe, wyjazdy czy kolacje ze znajomymi, wszystko w ramach z góry ustalonego budżetu.
- Nie chcieliśmy tworzyć kolejnego cateringu dietetycznego. Naszym celem było zaprojektowanie rozwiązania, które naprawdę ułatwi logistykę żywienia. Foodify to nowy standard w planowaniu posiłków – intuicyjny, skalowalny i dopasowany do różnych stylów życia – podkreśla Łukasz Maraszek, dyrektor zarządzający Foodify.

Od idei do rynku – w jednych rękach
Za kompleksowe przeprowadzenie marki od fazy konceptu po rynkową premierę odpowiadała H2O Group. Za strategię, pozycjonowanie, naming i branding odpowiadało studio Affinity, natomiast za komunikację i kampanię wprowadzającą – agencja H2O Creative.
Linię komunikacyjną Foodify oparto na dwóch filarach – nowoczesności i dopasowaniu. Kluczowym elementem kampanii jest osobisty e-asystent żywieniowy, który uczy się gustów i przyzwyczajeń użytkowników, dzięki czemu staje się naturalnym towarzyszem codziennych decyzji żywieniowych.
Aby nadać tej idei charakter i wyróżnialność, marka zdecydowała się personifikować e-asystenta. W tej roli występuje aktor Michał Meyer, który z charakterystycznym luzem i humorem doradza, inspiruje i rozwiązuje codzienne dylematy – pokazując, że Foodify to naprawdę mądry catering domowy.

Kampania 360° z Michałem Meyerem
Premierze marki towarzyszy szeroka kampania 360° – obejmująca spoty telewizyjne, działania digital (YouTube, VoD, display), social media, prasę, outdoor i e-mail marketing.
Za strategię oraz branding odpowiadało studio Affinity, za komunikację – agencja H2O Creative, za produkcję spotów – Key Story, badania konsumenckie przeprowadził IQS, za zakup mediów odpowiada Media Republic, za SEO agencja LUMO, a za rozwój aplikacji – softwarehouse INVO.










