Joanna Kurowska w kolejnej odsłonie kampanii Plus dla Firm (wideo)

Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii reklamowej Plus dla Firm zudziałem Joanny Kurowskiej. Akcja obejmuje telewizję, radio, prasęi punkty sprzedaży.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie odsłona kampanii Plus dlaFirm reklamuje dostępny w tej taryfie 20-procentowy rabatna abonament przez cały okres trwania umowy oraz nielimitowanerozmowy z 5 wybranymi osobami w obrębie sieci. Kreacja opiera sięna żartobliwych nawiązaniach do diety i zrzucania wagi, którewypowiada aktorka Joanna Kurowska wcielająca się po raz kolejny wrolę kobiety pracującej. Przekaz jest skierowany do przedewszystkim do mężczyzn w wieku 30-49 lat prowadzących jedno- lubkilkuosobowe firmy.

Akcja od 17 sierpnia jest prowadzona w telewizji, radiu, prasieoraz punktach sprzedaży (materiały POS). Kreację kampanii -zaplanowanej do 20 września - przygotowała agencja reklamowa Young& Rubicam, a planowaniem mediów zajął się dom mediowy UniversalMcCann.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu