SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Joanna Pawluk: z Mindshare Polska do centrali Blue Hive

Joanna Pawluk, przez cztery ostatnie lata związana z domem mediowym Mindshare Polska, rozpoczęła pracę w londyńskim biurze agencji Blue Hive (należącej do WPP Group) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Joanna Pawluk Article

Blue Hive to agencja utworzona przez WPP Group w Londynie wiosną 2010 roku do obsługi budżetu reklamowego koncernu motoryzacyjnego Ford w Europie. W jej skład weszły wówczas zespoły pracujące wcześniej dla Forda w ramach agencji Ogilvy, Wunderman i Mindshare.

Obecnie agencja ta obsługuje kampanie Forda realizowane na rynkach Afryki, Azji, Europy, Ameryki Łacińskiej i Północnej.

Joanna Pawluk w centrali agencji w Londynie objęła stanowisko account directora. W Mindshare Polska ostatnio pełniła funkcję dyrektora. Równocześnie była reprezentantem agencji Blue Hive w Polsce.

W Mindshare pracowała od 2011 roku. Wcześniej doświadczenie zawodowe zdobywała w ZenithOptimedia Group.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Joanna Pawluk: z Mindshare Polska do centrali Blue Hive

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl