Joanna Żółtowska i Mateusz Michalski wzmacniają dział design w 180heartbeats + Jung v Matt

Do działu design agencji 180heartbeats + Jung v Matt dołączyli Joanna Żółtowska i Mateusz Michalczyk.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Joanna Żółtowska i Mateusz Michalski wzmacniają dział design w 180heartbeats + Jung v Matt

Żółtowska została zatrudniona jako junior graphic designer. Jest absolwentką krakowskiej ASP oraz Aalto University w Finlandii. Dotychczas zdobywała doświadczenie m.in w studiu Marcela Wandersa w Amsterdamie oraz galerii sztuki współczesnej Bunkier Sztuki. Współpracowała przy kampanii dla marki KOSÉ Decorte oraz projekcie dla Louis Vuitton.

Natomiast Mateusz Michalczyk w 180hb pracuje jako senior graphic designer. Ma 3,5-letnie doświadczenie pracy w reklamie - w wcześniej w agencjach Up i Job"n"Joy. Przygotowywał projekty dla Grupy Pracuj (Festiwal pracy JOBICON by Pracuj.pl, Wielkie HALO), Komputronik, Jeronimo Martins (Biedronka, Hebe),Oceanic (AA Vegan "Viva Karma").

Dział design 180 tworzy obecnie sześć osób, a kieruje nim Michał Murawski, digital studio director.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały