Johan H. Ohlson dyrektorem kreatywnym San Markos

Johan H. Ohlson rozpoczął pracę jako dyrektor kreatywny agencji San Markos. Wcześniej był związany m.in. z BBDO, Saatchi, Scholz & Friends, Serviceplan i DDB.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Johan H. Ohlson jako dyrektor kreatywny San Markos będzie pracował w teamie z Tomaszem Chojnackim, który wcześniej zajmował to stanowisko. Ohlson będzie odpowiadał za pozyskiwanie nowych budżetów, stały rozwój działu kreacji, rekrutację nowych teamów kreatywnych oraz promowanie San Markos w międzynarodowym środowisku reklamy i doprowadzenie do kolejnych sukcesów agencji na festiwalach reklamowych na całym świecie.

grafika

Ostatnio Johan H. Ohlson pracował jako dyrektor kreatywny w agencji Very Advertising. Wcześniej był związany z agencjami w całej Europie, m.in. BBDO, Saatchi, Scholz & Friends, Serviceplan i DDB. W czasie swojej kariery zrealizował blisko 50 filmów reklamowych oraz zdobył ponad 30 międzynarodowych nagród, w tym Srebrne i Brązowe Lwy w Cannes.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?