Jolanta Zasępa przechodzi ze Sport.pl do Polsat Sport

Dziennikarka i producentka Jolanta Zasępa zaczyna pracę w Polsat Sport. Poprzednio była związana ze Sport.pl (Agora), a wcześniej m.in. z magazynem „Olé” i Polish Soccer Skills.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Jolanta Zasępa przechodzi ze Sport.pl do Polsat Sport
Jolanta Zasępa

W Polsat Sport Jolanta Zasępa będzie prowadzić serwisy informacyjne i pracować jako reporterka przy transmisjach z piłki nożnej i sportów walki. Pojawi się również podczas mundialowego studia stacji.

Ze Sport.pl Zasępa była związana przez 2,5 roku. Przede wszystkim przygotowywała treści wideo, m.in. wywiady z piłkarzami i innymi osobami ze środowiska futbolowego oraz obsługiwała jako reporterka niektóre wydarzenia sportowe. Ponadto współpracowała z kanałami Eleven Sports, dla których przygotowywała przegląd prasy z Madrytu oraz przeprowadzała wywiady.

Przedtem przez prawie dwa lata pracowała jako menedżer ds. komunikacji i eventów w szkółce piłkarskiej Polish Soccer Skills. Jest też współzałożycielką i przez ponad półtora roku był redaktorem zarządzającym magazynu „Olé” dotyczącego hiszpańskiego futbolu.

Ponadto pracowała w Hiszpanii w Federacji Koszykówki Wspólnoty Walenckiej (FBCV) jako specjalista ds. komunikacji. Współpracowała również z hiszpańskimi klubami piłkarskimi w zakresie komunikacji i marketingu. Była korespondentem zagranicznym Informacyjnej Agencji Radiowej w Bukareszcie.

Zasępa pracowała też krótko m.in. jako project maneger w serwisie Wolneauto.pl, menedżer ds. komunikacji i eventów w Pure Sky Club, menedżer ds. PR korporacyjnego w First Warsaw Golf & Country Club oraz event manager w Polskim Związku Hokeja na Lodzie.

Dwa tygodnie temu Telewizja Polsat poinformowała, że za 38 mln euro kupiła 50 proc. akcji (plus jedną) Eleven Sports Network.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol