SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jon Tibble globalnym wiceprezesem sprzedaży w CI Games, Kirsty Moore na czele HR

Do kadry zarządzającej producenta i wydawcy gier CI Games dołączają Jon Tibble, który obejmie stanowisko wiceprezesa ds. globalnej sprzedaży oraz Kirsty Moore, która przejmie funkcję dyrektora HR. Nowi managerowie zastąpią na dotychczasowych stanowiskach Sama Sadeghi'ego oraz Monikę Rumianek.

Podczas 20-letniej pracy w branży gier Jon Tibble, m.in. jako dyrektor sprzedaży, pracował przy uruchomienia serii F1 w Codemasters, a także przy licznych tytułach Activision Blizzard, takich jak World of Warcraft, Diablo, Crash Bandicoot i Spyro.

- Wizja wytyczona przez Marka Tymińskiego i zarząd jest jasna, portfolio produktów niezwykle mocne, a przyszłe cele, choć ambitne, budzą zaufanie – z czego się cieszę. To ekscytujący czas, aby dołączyć do CI Games – mówi Jon Tibble, nowy VP global sales CI Games.

Kirsty Moore ostatnio w Rebellion

Kirsty Moore, po prawie dwóch latach pracy w Rebellion i ponad dziesięcioletnim doświadczeniu w HR, obejmie w CI Games funkcję dyrektora HR. Do jej zadań będzie należało podejmowania nowych inicjatyw, które przyniosą korzyści obecnym pracownikom, a także zbudują strategię firmy dotyczącą pozyskiwania najlepszych talentów w branży.

Nowi managerowie przejmą obowiązki od Sama Sadeghi’ego oraz Moniki Rumianek.

CI Games zadebiutuje na giełdzie w Londynie

CI Games jest bliskie wprowadzenia akcji na London Stock Exchange. Firma koncentruje się na rozwoju istniejących oraz nowych tytułów, w tym segmencie AAA. W sierpniu na targach Gamescom spółka zaprezentuje partnerom drugą część gry "Lords of the Fallen". Już wkrótce CI Games rozpocznie globalną kampanię marketingową tytułu.

W pierwszym kwartale br. producent i wydawca gier wideo CI Games osiągnął wzrost przychodów o 35,6 proc. do 12,91 mln zł i zysku netto z 2,73 do 4,12 mln zł. Sprzedaż gry „Sniper Ghost Warrior Contracts 2” przekroczyła właśnie 1 mln egz. Firma od 2023 roku zamierza publikować nowe duże gry co 12-18 miesięcy.

- Chcemy publikować co 12-18 miesięcy jeden duży, znaczący tytuł, co będzie miało wpływ na naszą strukturę przychodów. Pierwsza premiera nowego tytułu będzie w 2023 roku - zapowiedział Marek Tymiński, prezes zarządu CI Games..

Przypomniał, że firma już ma w portfolio trzy główne marki i linie produktowe: „Lords the Fallen 2”, „Sniper Ghost Warrior” i „Project Survive”. - Skupiamy się na tytułach, które mają dużą liczbę odbiorców. RPG, grach akcji, gatunku survival. Tworzymy nasz biznes w popularnych segmentach. Rozwijamy spółkę międzynarodowo, jesteśmy mocno przekonani do pracy zdalnej - wyliczył Tymiński.

Na początku marca br. CI Games zawarł umowę z bankiem inwestycyjnym Berenberg Bank dotyczącą doradztwa przy potencjalnym wejściu na londyńską giełdę. Równocześnie wiceprezesem i dyrektorem finansowym firmy został David Broderick, wcześniej związany m.in. z Keywords Studios i Ryanairem.

W połowie maja CI Games ogłosił wezwanie, w ramach którego chce kupić 21,6 proc. akcji platformy wydawniczej United Label i wycofać ją z rynku bocznego warszawskiej giełdy.

Dołącz do dyskusji: Jon Tibble globalnym wiceprezesem sprzedaży w CI Games, Kirsty Moore na czele HR

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl