Jonathan Broughton research directorem w PlumResearch

Firma analityczna PlumResearch powołała Jonathana Broughtona na stanowisko dyrektora ds. badań.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Jonathan Broughton research directorem w PlumResearch
Jonathan Broughton/fot.EBU

Jonathan Broughton ma za zadanie rozwijać kompetencje analityczno-badawcze PlumResearch, koncentrując się na rozwoju produktów i doradztwie strategicznym w celu wspierania wzrostu biznesu.

PlumResearch stawia na analitykę 

Broughton pracował ostatnio w Europejskiej Unii Nadawców (EBU), gdzie pełnił funkcję szefa strategii.

Ma 15-letnie doświadczenie w sektorze mediów i rozrywki. Zajmował się analizami mediów, doradztwem strategicznym i wprowadzaniem szeregu produktów analitycznych. Gromadził doświadczenie zawodowe w takich firmach jak Workshare Consulting, Media Business Insight i IHS Markit. 

-  Strategiczna wizja Jonathana będzie nieoceniona, gdy będziemy doskonalić nasze możliwości analityczne i umacniać wiodącą pozycję PlumResearch na rynku – powiedział Łukasz Jeziorski, założyciel i dyrektor generalny firmy. 

PlumResearch to polska forma zajmująca się analizami danych strumieniowych. Obsługuje globalną bazę klientów, ze szczególnym uwzględnieniem rynków telewizji linearnej, SVOD i AVOD.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami