Jonny Crowe i Carsten Dorn w radzie nadzorczej Media Impact Polska

Jonny Crowe i Cartsen Dorn dołączyli do rady nadzorczej spółki Media Impact Polska, sprzedającej reklamy w mediach wydawnictwa Ringier Axel Springer Polska i Grupy Onet.pl.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Jonny Crowe jako chief digital oficer pracuje dla Ringier Axel Springer Media AG od października 2013 roku. W lipcu 2014 dołączył do zarządu Grupy Onet.pl, a w grudniu objął tymczasowo obowiązki CEO spółki (więcej na ten temat). Zanim zaczął pracę w RAS Media AG, Crowe przez cztery lata był związany z firmą Naspers jako chief operation officer na Europę.

Z kolei Carsten Dorn pracuje w Axel Springer od 1995 roku. W 2010 roku dołączył do Axel Springer Media Impact (ASMI) na stanowisko chief financial officera. Od stycznia 2014 roku jest dyrektorem operacyjnym i członkiem zarządu ASMI. Odpowiada za strategiczną współpracę z domami mediowymi, a także funkcje operacyjne takie jak przetargi, kontroling i IT.

Crowe i Dorn zastąpili w radzie nadzorczej Media Impact Polska Dietmara Ottiego oraz dotychczasowego prezesa Grupy Onet.pl Roberta Bednarskiego, którzy odchodzą z Grupy Ringier Axel Springer Media (dowiedz się więcej).

Członkami rady nadzorczej reklamowej spółki pozostają bez zmian Mark Dekan (CEO Ringier Axel Springer Media AG) i Edyta Sadowska (CEO Ringier Axel Springer Polska).

Media Impact Polska działa od początku ub.r., jej CEO jest Jacek Dzięcielak (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję