SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

ZFPR ogłasza skład jury Złotych Spinaczy

Związek Firm Public Relations ogłosił pełen skład jury XIX edycji konkursu Złote Spinacze. Przewodniczącymi grup jurorskich są: Monika Kaczmarek-Śliwińska (Uniwersytet Warszawski), Agnieszka Kępińska-Sadowska (Mondelez International), Małgorzata Mejer (Procter & Gamble), Marta Pokutycka-Mądrala (Nationale-Nederlanden), Łukasz Malczewski (d*fusion communication) i Mariusz Wawer (3M). Prace oceniać będzie także Justyna Dąbrowska-Cydzik, redaktorka prowadząca Wirtualnemedia.pl.

Wśród jurorów tegorocznej edycji Złotych Spinaczy znalazło się ponad 90 osób – są to nie tylko praktycy i eksperci branży PR, ale także przedstawiciele organizacji biznesowych i pozarządowych, mediów oraz środowiska akademickiego. W składzie jury znalazła się także redaktorka prowadząca Wirtualnemedia.pl Justyna Dąbrowska-Cydzik. Będzie oceniała prace w grupie piątej, pod przewodnictwem Marty Pokutyckiej-Mądrali, dyrektor komunikacji korporacyjnej oraz rzeczniczki prasowej, Nationale-Nederlanden.

Przewodniczącym jury XIX edycji Złotych Spinaczy został Marcin Sienkowski, head of marketing w OLX.

- Złote Spinacze to na arenie konkursów szeroko pojętej komunikacji konkurs szczególny. Z jednej strony to najważniejszy i najbardziej prestiżowy konkurs PR w Polsce. Z drugiej, dzięki szczególnej konstrukcji konkursowych kategorii, jest to konkurs, na którym możemy zapoznać się z bardzo zróżnicowanymi przykładami najlepszych praktyk komunikacyjnych, często z takimi, o których wcześniej nie wiedzieliśmy, bo nie byliśmy ich grupą docelową. Tu nie są najważniejsze ogromne budżety i wielkie zasięgi. Często sukces zgłoszonych działań zależy od precyzyjnego określenia grupy odbiorców, a następnie kreatywnego i innowacyjnego dotarcia do niej w celu realizacji założonych celów - mówi Marcin Sienkowski, head of marketing w OLX, przewodniczący Jury.

Skład jury konkursu Złote Spinacze 2021

Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich są: Monika Kaczmarek-Śliwińska (Uniwersytet Warszawski), Agnieszka Kępińska-Sadowska (Mondelez International), Małgorzata Mejer (Procter & Gamble), Marta Pokutycka-Mądrala (Nationale-Nederlanden), Łukasz Malczewski (d*fusion communication) oraz Mariusz Wawer (3M).

Przewodniczącym pierwszej grupy jest Łukasz Malczewski, partner zarządzający w agencji d*fusion communication. Grupa oceni projekty z kategorii: Business-to-Business PR, PR finansowy i relacje inwestorskie, Media Relations, Finanse, Przemysł i infrastruktura oraz Technologia, IT, telekomunikacja.

W skład grupy weszli:

Anna Deręgowska-Watza / Managing Partner / Planet Partners

Michał Fura / Public Policy & Public Affairs Director / UPC Polska

Dariusz Jarosz / Prezes Zarządu / Martis Consulting

Maciej Jesionowski / Dyrektor Marketingu / Dentons

Marta Jóźwiak /  Dyrektor ds. Komunikacji w Europie Środkowo-Wschodniej / Google

Anna Krajewska / Członek Zarządu / NBS Communications

Eliza Misiecka / Dyrektor / Genesis PR

Monika Nowakowska / Dyrektor Departamentu Public Relations, Obszar Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu / Santander Bank Polska

Michał Olbrychowski / Head of Cohn & Wolfe Polska

Tomasz Podolak / Założyciel Grupy Linkleaders

Michał Pełczyński / Group Account  Director / Weber Shandwick

Dorota Sapija / Dyrektor Zarządzający / Omega Communication

Sebastian Stępak / CEO / MSL

Cezary Szymanek / Zastępca Redaktora Naczelnego „Rzeczpospolitej” oraz Redaktor Naczelny rp.pl

Alicja Wysocka-Świtała / Partner Zarządzający / Clue PR

Pracami drugiej grupy jurorskiej zarządzać będzie Mariusz Wawer, head of governmental relations & sustainability 3M Poland & East Europe Region. Grupa oceni projekty z kategorii: Advocacy i Public Affairs, Issue management i komunikacja kryzysowa, Social media, Medycyna i zdrowie, Motoryzacja i transport oraz Efektywność.

W tej grupie znaleźli się:

Marcin Bodio / Policy & External Relations Lead / MSD Polska

Małgorzata Bogusz / Managing Partner, Public Affairs Director / Vision Group

Sebastian Bykowski / Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Generalny / PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

Anna Cywińska / Prezes Fundacji Nutricia

Agnieszka Durska / Szefowa Komunikacji Online / Polska Izba Ubezpieczeń

Justyna Gościńska-Bociong / Dyrektor ds. Komunikacji i Marki Korporacyjnej / Medicover

Adam Jarosz / CEO / Be Communications

Olaf Krynicki / Dyrektor Komunikacji, Rzecznik Prasowy / Samsung Polska

Iwona Kubicz / Prezes Zarządu / Procontent Communication

Przemysław Mitraszewski / Managing Partner / Lighthouse

Wojciech Nowak / Senior Director Global Public Affairs, Region Europe / Novartis Group

Anna Papka / Public Policy Manager Operations / Amazon

Łukasz Przybysz / Medioznawca, politolog oraz wykładowca / Uniwersytet Warszawski

Katarzyna Terej / Partner Zarządzający / TBT i Wspólnicy

Katarzyna Życińska / Prezes Zarządu / 38 Content Communication

Trzeciej grupie przewodniczyć będzie Małgorzata Mejer, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej Procter & Gamble w Europie Centralnej. Grupa oceni zgłoszenia w kategoriach: PR produktu, Launch produktu, usługi lub firmy, Content marketing - branded content, Event komercyjny, PR miejsca, miasta lub regionu oraz Uroda, higiena i wellness.

W skład grupy weszli:

Dorota Ciszek / Ekspert Sektorowy, Brand Communications / On Board Think Kong

Ewelina Głocka / Regional Public Relations Manager CEE & Nordics Region / Huawei Consumer Business Group

Marcin Gruszka / Head of Comms / Allegro

Ewa Kaczmarek / Prezes Zarządu / Synertime

Sandra Kaczmarek / CEO / TOUCH.PR

Bartłomiej Kędzierski / Managing Partner / Made in PR

Ewa Król-Sawicka / Managing Partner / Human Signs

Ewa Ostapczuk / PR Manager / Continental Opony Polska

Przemysław Pająk / CEO oraz właściciel / Grupa Spider’s Web

Agnieszka Rzepkowska / Dyrektor ds. Komunikacji Marketingowej / PZU

Zuzanna Schön / Dyrektor Marketingu B2C Polska, Czechy, Słowacja, Węgry / Canon Polska

Anna Wiśniewska / Marketing and Communications Director / Skanska

Jan Zając / Prezes Zarządu / Sotrender

Agata Zeman / Managing Director / 24/7Communication

Przewodniczącą grupy czwartej została Monika Kaczmarek-Śliwińska, dr hab., adiunkt Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz przewodnicząca Rady Nadzorczej MENTAX. Grupa oceni projekty z kategorii: PR pro bono, NGO i sektor publiczny, Sustainability i CSR Communiactions, Kampania społeczna, Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze oraz Research&Insight.

W grupie znaleźli się:

Agnieszka Durlik / Dyrektor Generalny Sądu Arbitrażowego przy KIG

Ilona Gajewska / PR & Communication Executive Manager / Grupa Selena

Zbigniew Gajewski / Partner / THINKTANK Ośrodek dialogu i analiz

Katarzyna Gospodarek / Corporate Communications Director / BMW Group Polska

Ewa Hope / Dr, pracownik dydaktyczny / Wydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej

Maria Ibisz / Starsza Manager w Zespole doradztwa ds. zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialnego biznesu w Europie Środkowej  / Deloitte Advisory

Konrad Kruczkowski / Dyrektor Marketingu i Komunikacji, Członek Zarządu / Stowarzyszenie Wiosna

Cyprian Maciejewski / Wiceprezes Zarządu / Polskie Stowarzyszenie Public Relations

Anna Orzech / Dyrektorka ds. Komunikacji / Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy

Mirella Panek-Owsiańska / Członkini Zarządu / Fundacja Szkoła Liderów

Mariusz Pleban / CEO / OneMulti

Elżbieta Radzka-Ferenc / Partner Zarządzający, Wiceprezes / Marketing & Communications Consultants

Izabella Rokicka / Dyrektor Komunikacji   / Carrefour

Paweł Sanowski / Prezes Zarządu / Instytut Monitorowania Mediów (IMM)

Hanna Waśko / CEO oraz właściciel / Big Picture

Pracami piątej grupy jurorskiej zarządzać będzie Marta Pokutycka-Mądrala, dyrektor komunikacji korporacyjnej oraz rzecznik prasowy, Nationale-Nederlanden. Grupa oceni projekty zgłoszone w kategoriach: Employee experience i komunikacja wewnętrzna, Employer branding, Custom publishing, Kreatywność, Kultura i media oraz Moda i styl życia.

W tej grupie znaleźli się:

Agnieszka Bacińska / CEO / Walk PR

Klara Banaszewska / Dyrektor Generalna / Grayling Poland

Magdalena Brzezińska / Corporate Affairs Director / Grupa Żywiec

Justyna Dąbrowska-Cydzik / Redaktorka prowadząca / Wirtualne Media

Natalia Długosz / Marketing & Communications Manager Eastern Europe / Resideo

Joanna Drabent / CEO / Prowly

Magdalena Dziak-Woyda / Associate Director / FleishmanHillard

Monika Jasłowska / Doradczyni ds. Transformacji / Polpharma Group

Anna Knowska / Group Consulting Director / Grupa Komunikacja Plus

Małgorzata Kołodrub / Senior Communications & PR Manager CEE / Medtronic Poland

Tomasz Lis / Managing Director / Havas PR

Anna Nawrocka-Tełewiak / Założyciel / Fundacja YOUNG ARTS, Creative Cube

Michał Nowosielski / Założyciel / BIGTHINKSKI

Marcin Sienkowski / Head of Marketing / OLX

Szóstej grupie przewodniczyć będzie Agnieszka Kępińska-Sadowska, dyrektor ds. komunikacji i relacji zewnętrznych Europa Centralna, Polska, Bałtyki, World Travel Retail w Mondelez International. Grupa oceni zgłoszenia w kategoriach: Covid-19 PR response, PR korporacyjny, Event społeczny, Sektor spożywczy oraz Sport, turystyka i rekreacja.

W tej grupie prace ocenią:

Stefan Bogucki / Senior Communications Manager w Polsce i CEE / Revolut

Magdalena Kempiński / Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej / VEOLIA

Maciej Lasoń / Head of Communication East Europe, Board Member / Unilever

Arkadiusz Mierzwa / Dyrektor ds. Komunikacji / Jeronimo Martins Polska

Robert Moreń / Chief Communications Officer / Grupa Assay oraz Wykładowca / SWPS

Anna Olszewska / Rzecznik oraz Dyrektor Departamentu Komunikacji / KIR

Barbara Paszkiewicz -Laskowska / Partnerka Zarządzająca / StrategyWise

Katarzyna Przewęzikowska / Kierowniczka Zespołu ds. Relacji Zewnętrznych / Żabka

Małgorzata Rybak-Dowżyk / Corporate Communication Department Director / T-mobile

Anita Ryng / Dyrektorka ds. Komunikacji / IKEA Retail

Justyna Szafraniec / Head of Communication / Grupa Generali Polska

Magdalena Soroczyńska / Dziennikarz / Media i Marketing Polska

Grzegorz Szczepański / CEO / Hill + Knowlton Strategies Poland

Maja Szewczyk / Dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej / Kaufland Polska

Sebastian Tołwiński / Regionalny Dyrektor ds. Korporacyjnych i Komunikacji / UPFIELD

W konkursie mogą wziąć udział wszystkie podmioty realizujące kampanie public relations oraz inne projekty związane z budowaniem wzajemnie korzystnych relacji i skutecznym komunikowaniem.

Do 2 września trwa II termin zgłoszeń. Ostateczny termin przyjmowania projektów minie 9 września.

Nominowanych poznamy 7 października, a zwycięzców podczas uroczystej gali 3 grudnia.

Portal Wirtualnemedia.pl jest patronem medialnym konkursu.

W ramach XVIII edycji konkursu Złote Spinacze jury przyznało: 21 Złotych, 32 Srebrne oraz 26 Brązowych Spinaczy, w łącznie 33 kategoriach konkursowych. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do Grupy Komunikacja Plus, natomiast tytuł kampanii PR XX-lecia otrzymał projekt Ogólnopolski Program dla Młodzieży „Mam Haka na Raka”.

Dołącz do dyskusji: ZFPR ogłasza skład jury Złotych Spinaczy

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kkkk
nikomu do niczego niepotrzebny bełkot i bla bla bal
odpowiedź