Just i K2 walczą o obsługę reklamową kampanii PGE Obrót

Agencje reklamowe Just i K2 złożyły oferty w przetargu spółki PGE Obrót na realizację jej kampanii reklamowej. Budżet zaplanowanych działań wynosi 492 tys. zł.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Przetarg dotyczył realizacji kampanii reklamowej spółki PGE Obrót. Firma zamierza na nią przeznaczyć 492 tys. zł brutto. Szczegółów, w tym media planu, celu, hasła i terminu na obecnym etapie nie ujawniono.

Oferty w przetargu złożyły dwie agencje: Just i K2. Pierwsza zaproponowała cenę 219,3 tys. zł brutto, druga- 252 tys. zł brutto.

PGE nie podaje terminu wyboru zwycięskiej firmy.

Przypomnijmy, że agencje Just i K2 zostały wybrane przez GK PGE do dwuletniej współpracy w zakresie ATL. Wspólnie zdobyły budżet oszacowany na 12,3 mln zł (po 6,15 mln zł na każdą z agencji).

Agencja K2 była autorem kreacji kampanii GK PGE nawiązującej do Powstania Warszawskiego. Kampania ta wzbudziła wiele kontrowersji, dlatego PGE postanowiło zmienić wykorzystane w niej hasło.

 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana