Justtag Group będzie dostarczać dane Clear Channel

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel i Justtag Group rozpoczynają współpracę, w wyniku której narzędzie Radar umożliwiające planowanie kampanii outdoor będzie systematycznie zasilane danymi Justtag Group.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Justtag Group będzie dostarczać dane Clear Channel

W wyniku współpracy Clear Channel z Justtag Group autorskie narzędzie CCP Radar, które  umożliwia planowanie kampanii outdoor będzie systematycznie zasilane danymi Justtag Group. Są to dane o zachowaniach użytkowników w świecie online i offline.

Umożliwi to reklamodawcom wybór nośników według precyzyjnie określonej grupy odbiorców. Klient otrzyma kompleksowe informacje o użytkownikach mających styczność z nośnikiem, m.in. dane demograficzne, o lokalizacji czy miejscach, które odwiedzili, ale również dane o aktywności online, podczas przeglądania internetu w domu i poza nim.

To z kolei pozwoli dostosować lokalizację nośników w kampanii do grupy docelowej oraz zwiększyć efektywności kampanii.– Cieszymy się, że razem z tak renomowanym partnerem jakim jest Clear Channel wprowadzamy prawdziwą innowację na rynku DOOH. Dla Justtag Group jest to kolejny, ważny kanał wykorzystania naszej platformy danych, a dla reklamodawców oznacza uspójnienie targetowania pomiędzy reklamami w klasycznym digitalu a DOOH. Jestem przekonany, że nowe dane do targetowania w tym kanale, jeszcze bardziej zwiększą jego efektywność  – mówi Tomasz Chłodecki, CEO Justtag Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej