SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Justyna Kowalczyk będzie reklamować sponsorujący ją Santander Consumer Bank

Santander Consumer Bank zostanie głównym sponsorem biegaczki narciarskiej Justyny Kowalczyk, która będzie występować w jego kampaniach reklamowych. Przez ostatnie lata Kowalczyk reklamowała Polbank i Raiffeisen Polbank, przy czym w mijającym roku w ograniczonym zakresie.

Article

Umowa sponsorska Santander Consumer Banku z Justyną Kowalczyk zostanie podpisana w piątek podczas konferencji prasowej, na której zostaną podane szczegóły współpracy. Na razie nie wiadomo, jak długo będzie obowiązywać umowa. Przesądzone jest natomiast, że Justyna Kowalczyk będzie występować w reklamach sponsorującego ją banku.

Przez ostatnich pięć lat Kowalczyk była związana marketingowo z Raiffeisen Polbankiem (przez pierwsze lata z tego okresu z Polbankiem). Przez cztery lata była jego główną ambasadorką reklamową, natomiast w ostatnim roku współpracę ograniczono do działań wizerunkowych. W poprzednim sezonie zimowym bank prowadził akcję „Kibicuj Justynie!”, a wiosną br. wraz z nowymi usługami wprowadził nowy format reklamowy, którego głównym bohaterem jest aktor Paweł Orleański. Obecnie reklamy z jego udziałem promują konto Wymarzony Cel.

Z kolei Santander Consumer Bank w niedawnej kampanii reklamował lokatę na 24 miesiące. Przy akcji pracowały firmy marketingowe Eskadra, LevelUp, Color Press i ZenithOptimedia Group.

Justyna Kowalczyk utrzymuje się od lat w czołówce najpopularniejszych polskich sportowców. Wiosną br. jej wspomagana rozpoznawalność, w sondażu  ARC Rynek i Opinia, wynosiła 72 proc. (zobacz szczegóły).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Justyna Kowalczyk będzie reklamować sponsorujący ją Santander Consumer Bank

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
k
I ma być wiarygodna, jeśli fruwa tak z kwiatka na kwiatek?
14 12
odpowiedź
User
Dr.Radio
Dziwne, iż w kontrakcie z Raiffeisen nie było zapisu tzw "zakazu konkurencji"
11 9
odpowiedź
User
Kusznier
@k
Ten, kto podejmuje decyzje konsumenckie pod wpływem reklamy ze znaną osobą, raczej nie działa racjonalnie
@Dr. Radio
1. A jakie to ma znaczenie? Przecież SCB to prywatna firma.
2. Zresztą, gdyby taki zakaz był, to pewnie Kowalczyk by nie przechodziła do Rafka do SCB.
3. Może SCB zadeklarował, że zapłaci ewentualną karę w imieniu narciarki?
10 9
odpowiedź
User
Jerzy Trzepak
Byl retusz :)
11 9
odpowiedź
User
Duży Dżordż
I dobrze Justyna ciężko zapracowała na swój wizerunek, więc teraz nie kosi kasę na tym. Oby jak najwięcej. Ja co prawda nie podejmuje decyzji konsumenckich na podstawie "sław" ale skoro rynek tego potrzebuje to przynajmniej Justynka sobie zarobi:) Życzę powodzenia.
13 10
odpowiedź