JWT i McCann Erickson z budżetem Viagry

Firma Pfizer podzieliła paneuropejski budżet reklamowy marki Viagra pomiędzy agencje JWT i McCann Erickson.

km
km
Udostępnij artykuł:

W postępowaniu przetargowym, które rozpoczęło się w styczniu, uczestniczyły także agencje Rapp i TBWA.

McCann Ericsson będzie odpowiedzialna za działania reklamowe promujące Viagrę, a JWT przygotuje skierowaną do pracowników służby zdrowia kampanię mającą zwiększyć świadomość o "programie wsparcia pacjenta" obejmującym zaburzenia erekcji.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia