K+PR wygrywa przetarg PepsiCo

PepsiCo Polska w wyniku przetargu powierza K+PR obsługę w zakresie komunikacji korporacyjnej oraz komunikacji wewnętrznej.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
K+PR wygrywa przetarg PepsiCo

Współpraca K+PR z PepsiCo obejmuje m.in. wsparcie strategiczne, komunikację kryzysową oraz działania media relations i pozycjonowanie ekspertów. Agencja odpowiada też za pełne wsparcie komunikacji wewnętrznej PepsiCo, w tym realizację działań stałych, kampanii skierowanych do pracowników oraz współorganizację wydarzeń.

PepsiCo zatrudnia nową agencję 

„Zależało nam na znalezieniu agencji łączącej sprawność operacyjną ze strategicznym spojrzeniem na komunikację, pozwalającym skutecznie i w przemyślany sposób angażować naszych kluczowych interesariuszy” – uzasadnia wybór agencji Julian Krzyżanowski, corporate affairs manager w PepsiCo. „Na decyzję o wyborze K+PR wpłynęło również kreatywne i proaktywne podejście do komunikacji wewnętrznej oraz zdolność zapewnienia maksymalnej synergii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej” – mówi Magda Pyka-Steiner, internal communication & culture and engagement manager w PepsiCo.

Z ramienia K+PR współpracą z PepsiCo Polska w obszarze komunikacji korporacyjnej zajmuje się zespół pod kierunkiem Jana Jasińskiego, head of corporate practice. Działania z zakresu komunikacji wewnętrznej prowadzi zespół Sebastiana Kolędy, head of EB and internal communication practice. Wsparcie strategiczne zapewnia Michał Matusiewicz, consulting director.

Wcześniej obsługą PR PepsiCo zajmowała się agencja Questia 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber