SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

K2 Create: Natalia Krzyśków na czele działu obsługi klienta, Katarzyna Zemlik - działu strategii

Do agencji K2 Create (Grupa K2) dołącza Natalia Krzyśków jako client service and business director i Magdalena Pierzynowska jako traffic manager. Katarzyna Zemlik staje na czele działu strategii, a Katarzyna Szmidt obejmuje stanowisko HR business partner.

Zespół K2 CreateZespół K2 Create

Nowy zespół zarządzający K2 Create odpowiada za nadzór nad produktem kreatywnym, bieżące działania operacyjne i rozwój biznesu, jak również wyznacza kierunki rozwoju agencji.

Katarzyna Zemlik, senior strategic planner, jako szefowa działu strategii odpowiada za poszerzenie oferty agencji o komunikację marketingową dopasowaną do świata 3.0. – gamevertising oraz komunikację w rodzącym się metawersum.  

Zobacz: Olga Jakubiak na czele działu social media w K2 Create

Natalia Krzyśków kieruje działem obsługi klienta K2 Create

W marcu do działu obsługi klienta agencji K2 Create dołączyła Natalia Krzyśków jako client service and business director. Na nowo utworzonym stanowisku odpowiada za zarządzanie działem obsługi klienta oraz rozwój biznesu. Zajmuje się budowaniem relacji i poszerzaniem współpracy z klientami poprzez usprawnianie dotychczasowych i proponowanie nowych rozwiązań w zakresie obsługi komunikacji marek.

Krzyśków jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej i Instytutu Nauk Politycznych w Paryżu (Sciences Po). Od ponad 15 lat jest związana z reklamą. Pracowała dla takich marek jak McDonald’s Francja, L’OREAL, Renault, Tesco, British Airways, Plus GSM, Wedel, Kompania Piwowarska.

Zobacz: K2 Create wspiera kampanię społeczną na rzecz pomocy uchodźcom

W dziale obsługi klienta do zespołu Anny Turek, account supervisor, dołączyła Paulina Rauber jako project manager, wcześniej pracująca w zespole K2 Create wspierającym Netflix Polska. Zespół Turek obsługuje m.in. UPC, Pepsi, Wartę, CD Projekt, Morizon i Brown Forman.

Z kolei do zespołu obsługującego Carrefour, Samsung, Maxon i CreamFinance dołącza Weronika Kowalczuk, junior project manager, która wcześniej pracowała w dziale marketingu portalu Gazeta.pl. Dodatkowo Agata Gnypek awansowała na stanowisko account manager.

Do agencji jako traffic manager dołącza Magdalena Pierzynowska. Do jej zadań należy nadzór pracy zespołu kreacji i motion design. do K2 Create przeszła z LiveMarket, gdzie była szefową produkcji video i live-commerce oraz influencer marketingu.

Zobacz: K2 Create wygrywa kolejny przetarg Pepsi

Katarzyna Zemlik, szefową strategii K2 Create

Na czele działu strategii stanęła Katarzyna Zemlik, senior strategic planner. Do zespołu dołączyła Sylwia Cembala, junior strategic planner, studentka Communication Design na Uniwersytecie Warszawskim.  

Dział strategii w nowej odsłonie mocno stawia na nowe technologie i innowacje w reklamie. Dotychczasowe działania oferowane klientom są rozszerzane o gamevertising oraz komunikację w metawersum.  

W ostatnich miesiącach do zespołu kreacji, którym kieruje Magdalena Banasik (head of creatives)  dołączył copywriter: Jędrek Ziembicki, który wraca do K2 Create po trzech latach przerwy i pracy m.in. we Freundschaft The Digitals, oraz junior copywriterka Anna Michałowska.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Zespół wzmocnił również: art director Jarek Kuśmierski, wcześniej związany z VMLY&R Poland (IKEA) oraz Teatrem Polskim we Wrocławiu; junior art directorki – Kinga Stawska, wcześniej graphic designer w Agencji Gordo oraz Michalina Przestrzelska, poprzednio art director w agencji Idealia Digital Hub.

Dział kreacji wspierają także Milena Debrowner, Aleksandra Kucejko oraz Patrycja Muszyńska, które dołączyły do agencji w ramach programu stażowego „Przyszli Dyrektorzy”.

Zobacz: Magdalena Banasik head of creatives w K2 Create

Zmiany w działach social media i HR

Dział social media, na którego czele stoi Olga Jakubiak, Head of Social Media, zasiliła Anita Bogucka, Social Media Specialist, poprzednio Social Media Specialist w more communications agency.

Nowe osoby zasilą też zespół obsługujący Netflix Polska, zarządzany przez Aleksandrę Siwierską, senior account manager oraz Monikę Wasilewską, head of creative team. Dołączają do niego Mateusz Murawski jako senior social media manager, Natalia Cupryjak-Tworkiewicz jako creative strategist. Michał Jurkowski-Piechucki obejmuje stanowisko community manager, a Anna Sierakowska-Nikiel  - project manager.

Zobacz: K2 Holding z 2 mln zł zysku. Wpływy z marketingu 15 proc. w górę, K2 Create znów rentowna

W dziale HR stanowisko HR business partner objęła Katarzyna Szmidt, która zajmuje się koordynacją i realizacją projektów HR. Do zespołu dołączyła również Wiktoria Babecka, junior HR specialist, która odpowiada za obszar rekrutacji, onboardingu i employer brandingu oraz Jarosław Banasiak, talent & development manager, który kompleksowo zajmuje się obszarem rozwoju kompetencji miękkich i liderskich oraz budowaniem wysokich standardów współpracy w zespołach.

Działem HR w K2 Create zarządza Katarzyna Jarema, head of people całej Grupy K2.

Dołącz do dyskusji: K2 Create: Natalia Krzyśków na czele działu obsługi klienta, Katarzyna Zemlik - działu strategii

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike
Zdjęcie jak z tablicy pamiątkowej zmarłych.
odpowiedź
User
koleżanka
No to K2 trochę nisko upadło strategicznie, skoro szefową strategii została nikomu nieznana pani bez szczególnego doświadczenia
odpowiedź
User
Kobe Bryant
No to K2 trochę nisko upadło strategicznie, skoro szefową strategii została nikomu nieznana pani bez szczególnego doświadczenia

odpowiedź