K2 Media obsłuży budżet mediowy kampanii Pracuj.pl

Dom mediowy K2 Media wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego najnowszej kampanii reklamowej portalu rekrutacyjnego Pracuj.pl (Grupa Pracuj).

jd
jd
Udostępnij artykuł:

K2 Media zajmie się działaniami w zakresie planowania i realizacji kampanii telewizyjnych, VOD, digital, display, outdoorowych i radiowych. Ponadto, zajmie się również zbieraniem i zarządzaniem danymi z kampanii digitalowych klienta.

Przetarg rozpoczęto w kwietniu br., a rozstrzygnięto na początku sierpnia. Do pierwszego etapu zaproszono sześć agencji, a do finałowego cztery (marketer nie podaje ich nazw).

Marketer przedłużył współpracę z agencją - K2 Media zajmowała się planowaniem i zakupem mediów do kampanii "Szef i Reszta".

Za jej kreację odpowiada Scholz&Friends Warszawa. Po stronie klienta koordynowały ją Katarzyna Kociuba, Małgorzata Burcewicz i Elżbieta Flasińska.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie