SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

K2 Precise traci obsługę internetową Carrefour Polska

Carrefour Polska przekazał agencji mediowej K2 Precise (należącej do K2 Holding), że nie zamierza kontynuować z nią współpracy. W konsekwencji zysk operacyjny agencji zmaleje w 2021 roku o maksymalnie 1 mln zł.

Fot. materiały prasoweArticle

O zapowiedzianym przez Carrefour Polska zakończeniu współpracy z K2 Precise poinformowano w komunikacie giełdowym K2 Holding.

- Ze względu na szacowaną wartość przychodów potencjalnie generowaną w ramach współpracy oraz fakt, iż jest to podmiot pozostający w stałych i długoletnich relacjach biznesowych, okoliczności te zostały zakwalifikowane jako informacja poufna w rozumieniu art. 17 ust. Rozporządzenia MAR. Podjęta w rezultacie negocjacji współpraca bazowała na zleceniach bieżących otrzymywanych od Klienta - opisano.

- Szacowany spadek zysku operacyjnego spółki K2 Precise w roku 2021 w porównaniu do roku ubiegłego, w związku z zakończeniem współpracy z Carrefour nie przekroczy 1 mln zł - zaznaczono.

Miała być długofalowa współpraca

W styczniu 2020 roku agencja K2 Precise (wcześniej przez lata działająca pod nazwą K2 Media) obroniła w przetargu na obsługę digital budżet sieci Carrefour Polska. Pokonała w nim domy mediowe Publicis Media, Value Media (Group One), Arena (Havas Media Group), MullenLowe MediHub, They.pl i Grupę Adnext.

W ramach nawiązanej wówczas współpracy K2 Precise odpowiadała za planowanie strategiczne, zakup mediów, segmentację i komunikację z klientami kanałami własnymi, optymalizację customer experience, monitorowanie satysfakcji oraz lojalizację klientów. Zajmowała się też wsparciem kreatywnym wybranych aktywności marki.

K2 Precise pracowało dla Carrefoura od 2013 roku. Współpraca przedłużona w 2020 roku miała mieć charakter długofalowy.

W pierwszym kwartale br. grupa kapitałowa K2 Holding osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 19,2 proc. do 32,2 mln zł oraz zysku netto z 646 do 868 tys. zł.

Dołącz do dyskusji: K2 Precise traci obsługę internetową Carrefour Polska

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
taka_prawda
Ten ruch tylko potwierdza wcześniejsze doniesienia, o ewakuacji Carrefoura z Polski. Szkoda...
odpowiedź
User
tomek
ciekawe jak bym sie poczul jakbym wiedzial ze K2 zarabia na mnie 1 milion - oczywiście istotny jest cały budżet ale cos mi mówi ze mocno kroili Carrefour.
odpowiedź
User
DeeJay
ciekawe jak bym sie poczul jakbym wiedzial ze K2 zarabia na mnie 1 milion - oczywiście istotny jest cały budżet ale cos mi mówi ze mocno kroili Carrefour.


Tak samo byś się poczuł kupując poniedziałek mleko za 2,5, a we wtorek - proszę, promka na 2 zeta :)
odpowiedź