SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

K2 tworzy dział marketingu szeptanego

Agencja K2 uruchamia dział do realizacji kampanii marketinguszeptanego. Nową strukturą będzie kierował Adam Szudra.

Uruchamiany przez agencję K2 dział word of mouth marketingowybędzie się zajmował planowaniem i realizacją kampanii marketinguszeptanego - zarówno w internecie, jak i innych mediach. Strukturabędzie obejmować kilkuosobowy zespół, który wkrótce rozpocznierealizację działań dla pierwszego klienta.

k2AdamSzudra

Na czele nowego działu K2 stanął Adam Szudra, obejmującstanowisko WOMM business development managera. Szudrawcześniej pracował jako senior account manager w agencjiHarder&Harder WOM Experts, gdzie kierował działem clientservice i realizował projekty z obszaru marketingu szeptanego m.in.dla: Nivea Polska, Grupy BZWBK - Commercial Union i Polpharmy.

Dołącz do dyskusji: K2 tworzy dział marketingu szeptanego

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl