K2 wprowadzi markę Mountain Dew do social mediów

Agencja K2 realizuje dla firmy PepsiCo launch marki Mountain Dew w social mediach.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
K2 wprowadzi markę Mountain Dew do social mediów

Agencja odpowiada za prowadzenie komunikacji w kanałach społecznościowych takich jak Facebook, Instagram oraz YouTube. K2 jest odpowiedzialna za strategię i ideę kreatywną launchu oraz produkcję contentu.

Działania w digitalu będą wspierać powrót oryginalnego smaku Mountain Dew na polski rynek.

Start kampanii planowany jeszcze latem tego roku. Za zakup mediów do kampanii odpowiada dom mediowy Media Direction OMD.

To kolejny projekt K2 dla PrpsiCo. W 2018 roku agencja K2 wprowadziła na polski rynek lemoniadę Lemon Lemon od 7UP oraz zrealizowała dwie letnie kampanie dla marki Pepsi – Wyzwanie Smaku oraz Legendarny Smak.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu