SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kabaret Ani Mru Mru reklamuje oranżadę Hellena (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa oranżady Hellena pod hasłem: „Cudze chwalicie, swego nie znacie!”. W akcji, przygotowanej przez firmy GonnaBe i Universal McCann, występuje kabaret Ani Mru Mru.

Kabaret Ani Mru Mru reklamuje oranżadę HellenaArticle

W kampanii oranżady Hellena członkowie kabaretu Ani Mru Mru wcielają się w role podróżników jeżdżących po całej Polsce pod hasłem: „Cudze chwalicie, swego nie znacie!”. Podczas wypraw powstają zabawne felietony w formie spotów i fotorelacji. Stopniowo będą umieszczane w internecie i emitowane w mediach tradycyjnych.

Kampania obejmuje radio (m.in. Radio Zet, RMF FM, Eska, Polskie Radio, Tok FM, Radio Złote Przeboje i Roxy FM), internet (m.in. YouTube i Facebook), outdoor oraz punkty sprzedaży. Akcja potrwa do końca lipca.

 

Kreację kampanii przygotowała agencja GonnaBe, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kabaret Ani Mru Mru reklamuje oranżadę Hellena (wideo)

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zosia
To zdecydowanie najlepsza polska reklama od wielu lat. Brawo agencja za niesłychaną kreatywność, świetny tekst i pozycjonowanie marki, brawo klient za odwagę akceptacji. Reklama polska jednak się rozwija. Uff!
odpowiedź
User
df
Oni nie są i nigdy nie byli śmieszni. Amatorzy z numerami na poziomie skeczy na Dzień Wiosny w gimnazjum.
odpowiedź
User
mc2
Politycy uprawiają kabaret,reklamodawcy politykują,to kabereciarze reklamują . No i mamy... "Diabelski Młyn"
odpowiedź
User
Damador
sorki ale czerstwe ... bardzo czerstwe
odpowiedź
User
barnaba
do Zosia: podzielam Twe zdanie. Równie wyrażam się z uznaniem o powyżej opisanej wybitnej kampanii - świeża, kolorowa i naturalna jak oranżada Hellena. Na szczęście Wieden+ Kennedy nie maczali w tym palców, bo znowu wyszedłby jakiś cannenski gniot, a tak perła polskiej reklamy. Duma mnie rozpiera...
odpowiedź